  • Data: 2010-05-11 11:47:21
    Temat: Re: Liczniki na sygnalizatorach [PRESS]
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    nom wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

    Proszę uprzejmie.
    :-)

    > ;-)

    Gógle nie działają? :-)

    Te ustrosjstwa służą do niewpuszczania na daną drogę innych pojazdów,
    niż upoważnione.
    Nie służą blokowaniu wjazdu na skrzyżowanie wszystkim pojazdom przy
    czerwonym świetle.

    (choć gdy patrzę na wjeżdżających na skrzyżowania przy czerwonym
    świetle, (poza prawo/lewoskręcającymi) to czasem marzy mi się takie
    rozwiązanie...)

    Ale skoro widziałeś w Anglii, to zadałeś tambylcom stosowne pytanie?

    --
    Bydlę