    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Liczniki na sygnalizatorach [PRESS]
    Date: Thu, 06 May 2010 11:23:29 +0200

    Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > W DC mamy inz. Galasa, on na to nie pozwoli. On wie lepiej. On wszystko
    > wie najlepiej na temat ruchu drogowego, bo to studiowal. Ci co jezdza
    > nawet zawodowo kilkadziesiat lat, ale nie studiowali ruchu drogowego, sa
    > amatorami dla niego. Do tego jest zajebiscie profesjonalny, jak nie ma w
    > ustawie, czy rozporzadzeniu, ze ma byc licznik, to nie bedzie i juz.
    > Galasowi jak napisza w ustawie, ze ma sie codziennie rano o 8 pierdolnac
    > mlotkiem, to sobie budzik nastawi, zeby nie przespac tego co mu ustawa
    > nakazuje.
> [...]

    :)

    Eee tam, zdaje sie Olsztyn ma bardziej znakomita postaci w funkcji
    inzyniera ruch.
    Swego czasu wykoncypowal on, ze wylot z Olsztyna na Ostrode (dwupasmowka
    rozdzielona pasem zieleni) jest zbyt dynamiczny i ograniczyl tam
    predkosc do calych 40 kmph. Uzasadnial to tym, ze jazda z zabujcza
    predkoscia 70kmph powoduje dyskomfort okolicznych mieszkancow z powodu
    halasu. Z tym, ze nie pofatygowal sie sprawdzic, ze... tam nie ma
    "okolicznych mieszkancow". Lotnisko jest, komisy samochodowe, jakies
    firmy, ASO citroena, stacje benzynowe.
    Oczywiscie zaraz po wrowadzeniu 40tki pojawily sie zastepy milicji
    bezlitosnie wylawiajace ze zdrowej tkanki spoleczenstwa piratow drogowych.
    Eksperyment trwal ok 1 miesiaca, pozniej chyba go ktos porzadnie
    opierdolil i wrocilo stare, dobre (70).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl