    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Liczniki na światłach
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 26 Mar 2016 18:32:56 +0100

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 00:39:27 +0100, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > No i na takich światłach nie ma liczników.
    > Teoretycznie dało by się zrobić licznik dla takiego sterownika, o ile
    > sterownik modyfikował by czas o co najmniej jeden cykl naprzód i byłby

    O to to - jeszcze nie wyklucza.

    > jakiś światłowód łączący sterownik z licznikiem.

    Nie bardzo rozumiem - sterownik zazwyczaj stoi przy skrzyzowaniu i do
    licznika na slupie raczej zwykly kabel leci. A moze i swiatlowod - ale
    i tak cos muli leciec.

    We Wroclawiu za grube pieniadze wprowadzono tzw ITS - system, gdzie
    tramwaj ma priorytet, np zamyka drzwi i powinno mu sie zapalic zielone
    - i tu juz licznikow sie nie da.

    > Natomiast na skrzyżowaniach sterowanych całkowicie zdarzeniowo -
    > naciśnięcie guzika czy najechanie na pętlę - tam licznika założyć się
    > nie da, bo nie ma w zasadzie czegoś takiego jak cykl.

    Czasy tam jednak sterownik jakies ustala, mozna by je pokazywac ...
    tylko nie bardzo wiadomo po co.

    J.