    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Licznik stron - nie działa - (offtopic)
    Date: Sat, 3 Nov 2012 09:16:18 +0100

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Baska naskrobał(a):

    > Nie mam gdzie zapytac - sorki za offtopic
    > Ma ktos zalozony licznik na stronie licznikistron.pl ?? Od jakis 2 dni nie
    > pokazuje mi ile mam odwiedzin. I nie wiem czy to tylko u mnie tak jest czy u
    > wszystkich

    Zapewne problem tkwi w złym doborze zasilacza.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi
    na salę depeszę. "Stirlitz, jesteście zwykła dupa!" - mogły odczytać zbyt
    ciekawe oczy. Ale tylko Stirlitz wiedział, że właśnie tego dnia otrzymał
    tytuł Bohatera Związku Radzieckiego.