  • 11. Data: 2016-11-12 22:57:45
    Temat: Re: Liczba pałek. Re: no zaczęło się
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pierdolisz tak bo sie na 500 na dziecko nie zalapales. Dobrze wyszkolona i
    przyzwoicie wyposazona formacja obrony terytorialnej, czyli wspolczesna partyzantka,
    ma wielokrotnie wieksza wartosc bojowa niz jednostki liniowe.

    To pochuj państwa wydają kupę kasy na wojsko?

    Shrek

  • 12. Data: 2016-11-12 23:55:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez nie wiem po chuj wydaja. Maja zla doktryne obronna. Hitler jak budowal armie to
    stwierdzil ze panstwo ktore wygralo wojne nie moze wygrac nastepnej bo wojskowi beda
    uwazali ze nastepna wojna bedzie taka sama jak poprzednia. I trafil. Panstwa na
    zachod od III Rzeszy planowaly i cwiczyly wojne pozycyjna a Niemcy postawily na
    lacznosc i mobilnosc plus nowoczesne lotnictwo. Jesli rzadzacy Polska nie planuja
    wojny w ktorej bedziemy agresorami to czolgi, samoloty, smiglowce, okrety sa nam
    zbedne. Jak bysmy zostali napadnieci to caly ciezki sprzet zostanie zniszczony
    maksymalnie w dwanascie godzin. Na zolnierzy panstwa islamskiego koalicje rozne
    zrzucily wiecej bomb niz ich tam jest. I co? Dalej maja sie dobrze.

  • 13. Data: 2016-11-12 23:57:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    zrzucily wiecej bomb niz ich tam jest. I co? Dalej maja sie dobrze.

    jeśli Ci się wydaje, że Daesh to partyzantka czy samoobrona to bardzo
    mało wiesz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2016-11-13 01:19:44
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > bo sie na 500 na dziecko nie zalapales.

    G... widziałeś, g... wiesz.

    500+ było w programie wyborczym i "widziały gały co brały".
    Likwidacja Trybunalu Konstytucyjnego, czyli likwidacja demokracji
    nie byla w programie wyborczym.

    > Dobrze wyszkolona i przyzwoicie wyposazona formacja obrony
    > terytorialnej, czyli wspolczesna partyzantka, ma wielokrotnie wieksza
    > wartosc bojowa niz jednostki liniowe.

    Zgadza się.
    Obrona Terytorialna Kaczyńskiego, czyli "partyzantka"
    "ma wielokrotnie wieksza wartosc bojowa niz jednostki liniowe"
    w starciu z protestujacymi obywatelami własnego kraju.
    Udowodniły to Sturm Abteilung Hitlera, czyli SA (brunatne koszule),
    które pałami wprowadzały "demokrację Hitlera"
    OT zaprowadzi "demokrację Kaczyńskiego".
    Gdy Hitler został wodzem to zlikwidował SA, bo juz nie było
    potrzebne. Gestapo i obozy koncentracyjne zastapiło SA.

  • 15. Data: 2016-11-13 09:34:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na zolnierzy panstwa islamskiego koalicje rozne zrzucily wiecej bomb
    niz ich tam jest. I co? Dalej maja sie dobrze.

    Po pierwsze to nie jest zwykła partyzantka,

    Pod drugie maja wsparcie finansowe z zewnątrz,

    Po trzecie nikt ich tak naprawdę na poważnie nie tępi (znaczy robią to
    żeby robić, a nie wytępić),

    Po czwarte (co łączy się z trzecim) nikt ich okupować nie chce, więc na
    ziemi nikt z nimi nie walczy,

    Po piąte - metody islamistów są mało ze tak powiem godne naśladowania w
    cywilizowanych krajach,

    Po szóste - raczej nie chciałbyś tam żyć - już lepiej pod ruskim zaborem,

    Po ostatnie i najważniejsze - wbrew temu zapewne ci chciałeś pokazać
    pokazałeś, że tacy "partyznaci" to się nadają do stworzenia junty
    wojskowej a nie obrony granic. To znaczy całkiem dobrze trzymają za
    mordę cywili, natomiast jak przylecą nawet ruscy przestarzałym
    szturmowcem czy myśliwcem to dostają baty.

    Shrek

  • 16. Data: 2016-11-13 11:15:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    ---
    No w stanie pokoju niewątpliwie liczy się ilość pałek. Takie pały co to
    stoją tu i tam bardzo skutecznie działają przeciwko swoim obywatelom.

  • 17. Data: 2016-11-13 11:47:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Partyzanci nie sa do obrony granic. Od tego sa wojska liniowe. Partyzanci sa od
    takiego wywolywania strat u przeciwnika, ktory pokonal wojsko broniace granic i
    fizycznie wszedl na teren panstwa ktore chce podbic, zeby prowadzenie okupacji bylo
    bardzo kosztowne i w efekcie doprowadzilo do wycofania sie agresora. Nie ja to
    wymyslilem tylko Hawkins. Ten scenariusz kilka razy sie sprawdzil. Afganistan i
    Wietnam potwierdzaja slusznosc tezy. Partyzanci nie wygrywaja wojen. Wojne obronna
    wygrywa sie jak wyprze sie przeciwnika z okupowanego terenu, wejdzie na jego teren i
    rozbije jego wojsko a nastepnie wymusi podpisanie aktu kapitulacji i uzyska
    odszkodowanie. Napisales ze nie akceptujesz metod Arabow. A ja akceptuje. Na wojnie
    nie liczy sie moralnosc tylko skutecznosc. Partyzanci z zalozenia maja stosowac nie
    cywilizowane metody prowadzenia wojny. Kazdy zlapany przeciwnik ma dostac tylko jedna
    kare. Na dodatek zanim umrze musi sie nacierpiec. Partyzaci maja zabijac i okaleczac
    nie tylko zolnierzy przeciwnika ale ich kobiety, dzieci i wszystkich ktorzy z
    przeciwnikiem wspolpracuja.

  • 18. Data: 2016-11-13 12:50:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak dotad to POPSL kazalo strzelac do gornikow. Jak widzisz zadne specjalne wojsko do
    tego zeby urzedowo strzelac do obywateli nie jest potrzebne.

  • 19. Data: 2016-11-13 13:32:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jak dotad to POPSL kazalo strzelac do gornikow. Jak widzisz zadne specjalne wojsko
    do tego zeby urzedowo strzelac do obywateli nie jest potrzebne.

    łżesz. Bo policja miała prawo i obowiązek to zrobić bez zadnego rozkazu.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2016-11-13 13:52:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    wymyslilem tylko Hawkins. Ten scenariusz kilka razy sie sprawdzil.

    >Afganistan i Wietnam potwierdzaja slusznosc tezy.

    akurat oba pokazują, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Afganistan był mocno wspierany z zewnątrz a wojnę w Wietnami wygrały
    regularne wojska komunistycznej północy przy internacjonalistycznym
    wsparciu Układu Warszawskiego

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?