  • Data: 2011-08-02 22:34:01
    Temat: Re: Liche odszkodowanie z OC - droga odwoławcza...
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda ma być naprawiona w całości, tzn. skoro auto jest mniej warte po
    > wypadku i naprawie, niż było przed, to jej zrekompensowanie jest
    > oczywiste.
    > Jak chcesz, to Ci mogę zacytować stosowny fragment wyroku sądowego w
    > takiej sprawie.
    > Tyle że nieprawomocnego (aktualnie sprawa w apelacji niestety).

    nie nie dziękuję aż tak bardzo zainteresowany nie jestem
    ponadto Pan Gil tłumaczył że w Polsce precedensu nie ma i wszelkie wyroki
    nawet SN
    są niewiążące.

    > Nie, nie dostaniesz takiego odszkodowania, więc nie ma tematu.

    no skoro Ty możesz się sadzić to z tobą też można
    naprawiają Ci np wszystko oprócz jednego błotnika
    bo na skutek naprawy pozostałych elementów cena twego samochodu dorównała
    cenie sprzed zdarzenia.