  • Data: 2012-03-27 18:18:58
    Temat: Re: Licealisci domagaja sie parkingu
    Od: "wlasti" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zestaw go z procentem 18-latków posiadających samochód, już nie wygląda
    > tak jednoznacznie.

    boponieważŻe????????

    ot przykad najbliższy - za ostatnie 2 lata - 2 razy mnie trafili

    - na czołówke szedł 18to latek upalony dżontem - uciekłem oboczem - walnął
    mnie w bok - a był 3 miechy po dostaniu prawka...

    - w tylec dostałem od kerownika motora - 18 lat - pomylił hamulce
    tylni|Przedni... - miesiąc po prawku...