  • Data: 2011-11-13 21:45:41
    Temat: Re: Lexmark, Samsung ?
    Od: "_THX." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki.
    Ściągam urządzenie z mechaniką Lezmark 360 i podejrzałem na youtubie, ze
    napełnianie będzie równie proste :-))
    Powiedz, czy jest duza róznica w jakości, w porównaniu z oryginalnym tonerem?
    Jeśli w ogóle pamiętasz, jak wyglądał oryginalny ;-))

    Ostatnio użytkujemy Panasonica, i niestety nieoryginalne tonery (paru różnych
    firm, z aledrogo) zupełnie się nie sprawdziły - za to na oryginalnych
    tonerach (w praktyce to walcowaty pojemniczek z tonerem, cena w granicach 100
    zł/2 tys. stron przy trójpaku) bęben jedzie już x3 przebiegu, i poza
    komunikatem "zmień bęben" nic się złego nie dzieje i druk jest bdb (żeby było
    śmieszniej, to bęben startowy włożony na powrót do urzadzenia, a dwa
    oryginalne bębny Panasonica kupione w międzyczasie - ok. 300 zł/6 tys.
    stron - zostały zniszczone zdaje się przez nieoryginalne tonery).
    Chyba coś z granulacją nieoryginalnych tonerów jest, za grube jakieś czy coś.

    I ciekawi mnie zagadnienie dosypywania toneru do kartridżów Samsunga
    (bliźniaczy Xerox).
    Inna sprawa, że jak oryginalny kartridż kosztuje poniżej 600 zł na 10 tys.
    stron (6 gr/str. + papier) to ciśnienie mniejsze.

    -----
    > Tonerów nie kupuję oryginalnych tylko dosypkę Katuna do Samsunga ML1610 za
    ok. 18zł wystarcza na 2000 str., można od razu wsypać 2-3 pojemniki bo
    kardridż jest dość pojemny.
    zintegrowany z bębnem.