  • Data: 2013-02-20 22:38:35
    Temat: Re: "Lewy" wentylatorek
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-20 20:46, JoteR pisze:
    > "Jacek" napisał:
    >
    > "wszystkie komputerowe wiatraczki mają łopatki tak ułożone,
    > że zamiast dmuchać to ciągnie."

    > Staram się precyzyjnie przycinać cytaty tak, aby nawet największy gamoń
    > nie miał wątpliwości, do jakiego fragmentu wypowiedzi odnosi się mój
    > komentarz. Jak widać - bezskutecznie, więc napiszę prostym tekstem:
    > Dzyndzel mnie obchodzi, co ty masz zamiar z tym wiatraczkiem zrobić,
    > moja wypowiedź dotyczyła tylko i wyłącznie zacytowanego fragmentu, który
    > skwapliwie wyciąłeś, więc pozwoliłem sobie go przytoczyć na samym początku.
> [...]

    No to teraz ja muszę napisać tak, żeby nawet największy gamoń zrozumiał:

    1. Mam urządzenie, gdzie silnik ma oś wystającą na obie strony. Po obu
    jej końcach są założone wirniki (jeden prawy, drugi lewy) i powietrze
    jest zasysane z obu stron w kierunku silnika (do wnętrza urządzenia).
    2. Jeden wirnik szlag trafił. Tak się składa, że ten "lewy" i szukam
    zamiennika.
    3. Nic nie da założenia wiatraczka odwrotnie, bo to nie zmienia kierunku
    ruchu powietrza. Podobnie, jak odwrócenie nakrętki na drugą stornie nie
    spowoduje,że gwint z prawego stanie się lewy. Dlatego właśnie napisałem
    "zamiast dmuchać, to ciągnie".

    Jacek

    PS
    znalazłem już odpowiedni wiatraczek