  • 1. Data: 2011-11-08 17:41:35
    Temat: Letnie w zime? Zakup
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Czy cenowo bardziej oplaca sie kupic opony letnie w zimie? Ile % taniej to
    wychodzi? Np. na opony.com? Bo nie wiem czy kupowac jednoroczne czy moze
    jednak wstrzymac sie do wiosny. Sa Dunlopy z konca zeszlego roku za 208 zl
    (normalnie 325 zl)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-11-08 17:59:47
    Temat: Re: Letnie w zime? Zakup
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

> [...]
    > jednak wstrzymac sie do wiosny. Sa Dunlopy z konca zeszlego roku za 208 zl
    Mały wybór i ciężko z dostępnością. Pomimo pozornej dostępności w ofertach.
    Ceny niższe tylko na jakieś stare leżaki magazynowe.
    To samo jest z zimówkami już od końca grudnia.
    Spróbuj dokupić brakującą sztukę jak przyłożysz w krawężnik itp.
    Spróbuj dokupić cokolwiek w potrzebnym rozmiarze.
    Mi udało się znaleźć w takiej sytuacji jakieś Herculesy. I nic więcej.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 3. Data: 2011-11-08 18:07:29
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > Spróbuj dokupić cokolwiek w potrzebnym rozmiarze.
    > Mi udało się znaleźć w takiej sytuacji jakieś Herculesy. I nic więcej.

    Mam zamiar kupic komplet - w zasadzie to sie skusilem juz. Cena nizsza o
    ponad 35%. Jak przesla komplet to git. Jak nie to poczekam do wiosny. Czy
    stare? Koniec 2010 roku, wiec calkiem spoko.

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-11-08 19:50:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-08 17:41, Dysiek pisze:
> [...]
    > jednak wstrzymac sie do wiosny. Sa Dunlopy z konca zeszlego roku za 208 zl

    http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=155668&rodzaj=1

    ja się chyba skuszę: 32%.

    BTW: Dobra ta opona?

  • 5. Data: 2011-11-08 20:07:15
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "megrims" wrote:
    > http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=155668&rodzaj=1
    > ja się chyba skuszę: 32%.
    > BTW: Dobra ta opona?

    Nie wiem jak się ma wersja 225/45/17 z indeksem Y do podanego
    przez Ciebie rozmiaru i Twoje auto do tego, które katowało
    takie Yokohamy pod moją nogą, ale ja byłem zadowolony.

    Testowane w Seacie Toledo II, 185KM/400Nm, napęd jak hiena,
    czyli na przednie łapy. Zimne Advany = trochę słabo, ale po
    rozgrzaniu jak przyklejone. Miałem wrażenie, że prędzej mnie
    wypierdzieli przez boczną szybę razem z fotelem, niż te opony
    puszczą na zakręcie.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 6. Data: 2011-11-08 21:12:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-08 20:07, .Peeter pisze:
    > "megrims" wrote:
    (ciach)

    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    Również słyszałem wiele dobrego o tych oponach.
    Na tył 275/35-20, a na przód 255/35-20.
    I chyba te Yokohamy kupie i przez zimę przetrzymam.

  • 7. Data: 2011-11-08 21:18:49
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 8 Nov 2011 17:41:35 +0100, Dysiek napisał(a):

> [...]
    > jednak wstrzymac sie do wiosny. Sa Dunlopy z konca zeszlego roku za 208 zl

    Jak masz możliwość to kupuj bo kurs euro/złoty niższy nie będzie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2011-11-08 21:53:19
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "megrims" wrote:
    > Również słyszałem wiele dobrego o tych oponach.

    Bo kleją nieziemsko. :-) Michelin pod dieslem skwierczał i kwiczał
    z bólu jeszcze na 3 biegu, a Yoko nawet pozwalało na normalną trakcję
    na dwójce. ;-) Przed zakupem sprawdź tylko datę produkcji - to nie
    jest nowy model, żebyś na jakieś leżaki magazynowe nie trafił.

    A, jeszcze jedno - to nie są komfortowe opony... :D

    Pozdrawiam
    .Peeter