  • 21. Data: 2014-01-03 20:58:06
    Temat: Re: Lepsze H7 - warto?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-03 17:38, nom pisze:

    > +120% w stosunku do czego? Do lampy naftowej? ;-)

    W stosunku do zwykłej szczoteczki do zębów.

    --
    MN

  • 22. Data: 2014-01-03 21:44:05
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-01-03 12:11, Franc pisze:

    > Myślałem bardziej o włożeniu innych żarówek H7 (mam teraz jakieś zwykłe i
    > tyle) i teraz pytanie - czy warto?
    > Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    > krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    IMHO warto, zwłaszcza jak ma się LEDowe dzienne, ale tylko markowe typu
    Philips Xtreme albo Osram NightBreaker. Tylko są dużo mniej trwałe -
    dopóki nie miałem dziennych to Philipsy wytrzymywały albo rok, albo
    15kkm (co pierwsze ;-))

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 23. Data: 2014-01-03 22:20:46
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 18:24:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > To ten nowy model?

    Nie, jeszcze poprzedni model. Nie chciałem tej techno-sraki.

    --
    Franc

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 24. Data: 2014-01-04 07:01:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Nie, jeszcze poprzedni model. Nie chciałem tej techno-sraki.

    No to prawda, nie udał im się stylistycznie wybitnie, oprócz tego auto
    bardzo fajne.
    Ale poprzedni model miał wielkie światła, aż dziwne że świecą kiepsko.

  • 25. Data: 2014-01-05 18:44:09
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    > krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    Zakładając, że sprawdziłeś instalacje, a reflektory nie są brudne lub mają
    wypalone odbłyśniki, to warto.

    Jak już pisali inni, wybieraj tylko markowe: np. Osram, Philips,
    Tungsram/GE. Chińczyki i marketowe wynalazki omijaj z daleka.

    Jak już zauważyłeś, żywotność będzie krótsza, jeżeli spali się jedna, to w
    krótkim czasie spali się i druga.

    Ja jeżdżę na Osramach NB, ostatnio kupiłem Tungsramy ML +120% i też są
    fajne, a sporo tańsze.

    Wiwo

  • 26. Data: 2014-01-07 09:10:43
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Sat, 4 Jan 2014 07:01:48 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ale poprzedni model miał wielkie światła, aż dziwne że świecą kiepsko.
    Też jestem mocno zdziwiony. Może to jednak moje subiektywne odczucie...

    --
    Franc

  • 27. Data: 2014-01-07 09:12:02
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 16:07:21 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > No to ja polecam H7 tungsram megalight - różnia się tym od innych
    > "podrasowanych", że nie spalą się za miesiąc czy pół roku. Przynajmniej
    > w aucie żony wytrzymują już 1,5 roku. Osramy spaliły się po paru
    > miesiącach, podobnie philipsy (chyba po trzech).

    Zamówiłem
    TUNGSRAM H7 12V 55W MEGALIGHT ULTRA 90%

    --
    Franc

  • 28. Data: 2014-01-07 10:28:34
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Franc nabazgrał(a):

    > Patrzę właśnie na allegro.
    > http://allegro.pl/tungsram-zarowki-h7-megalight-ultr
    a-120-2-szt-i379327993
    > 6.html :-))) +120% - normalnie parametry jak megasprzęt w Diablo albo
    > innych grach.

    Diablo ma zwalony engine gry więc nawet najlepszy sprzęt nie pomoże :)

  • 29. Data: 2014-01-07 11:36:03
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 7 Jan 2014 10:28:34 +0100, Chris napisał(a):

    > Diablo ma zwalony engine gry więc nawet najlepszy sprzęt nie pomoże :)
    Które? D3? :-)

    --
    Franc

  • 30. Data: 2014-01-07 14:17:57