  • 11. Data: 2009-12-30 10:19:47
    Temat: Re: Lepiej późno niż wcale
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hhdm1p$avg$1@news.onet.pl...

    > Wszystko, co jest firmowane przez BSA ma super wysoką wiarygdność :-P

    Zle sie dzieje w panstwie polskim i w branzy IT, telekomunikacji i pocztowej
    .Jedynym lekarstwem na to, jest darowanie sobie ręcznego sterowania tych
    mechanizmów co robi UKE ze skutkiem jak widać, ale puścić to wszystko na
    wolny rynek i wolny rynek wyrzuci wszelkie śmieci i zyska na tym tylko
    klient, abonent czyli odbiorca usług wszelkich ...

  • 12. Data: 2009-12-30 11:17:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-30 11:19, jerzyn wrote:
> [...]
    > wolny rynek i wolny rynek wyrzuci wszelkie śmieci i zyska na tym tylko
    > klient, abonent czyli odbiorca usług wszelkich ...

    IT - o ile wiem - nie jest i nigdy nie było regulowane, więc skąd te
    wnioski? Poczta? Formalny nadzór ma UKE, ale nie ma żadnych narzędzi,
    więc poczta działa tak, jak działa. Mamy nagorsze i najdroższe usługi w
    Europie.

    A niewidzialną rękę wolnego rynku doskonale widać w przypadku wdrażania
    DVB-T. Widać doskonale, jak wolny rynek, wspierany przez KRRiT wyrzuca
    śmieci. A to złe UKE, które próbowało wprowadzić konkurencję, na
    szczęscie przegrało. :-P

  • 13. Data: 2009-12-30 11:24:30
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "on" <o...@o...no> napisał w wiadomości

    > No to fajnie, tylko dlaczego to rozporządzenie odwołuje się do
    > nieistniejącego standardu ETSI TS 102 590. Prace nad standaryzacją MHP 1.2
    > zostały wstrzymane przez wiele miesięcy temu.
    > Nie da się więc wprowadzić odbiornika interaktywnego zgodnego z tym
    > rozporządzeniem.

    nie ma takiej potrzeby nikt zadnych aplikacji interaktywnych nie nadaje i
    nie bedzie nadawac...

  • 14. Data: 2009-12-30 11:29:50
    Temat: Re: Lepiej pó?no niż wcale
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a nie sadzicie, ze to tak specjalnie - czylis spisek, aby jeszcze
    > bardziej opoznic dvb-t w Polsce? Bo jak sie to wyda,to znowu: 1 rok
    > beda uzgadniac i 1 rok publikowac....???
    >
    > To ja proponuje dvb-t2

    przy polskim tempie prac to raczej lepiej postawić na DVB-T3D...
    Beznadziejne jest to jak przez brak otwarcia urzędów na liberalny rynek
    cyfryzacja nie może ruszyć z miejsca. A wystarczyłoby ogłosić liberalny
    przetarg na niekodowane programy z zasadą, że kto da więcej to wchodzi do
    multipleksu, byłoby liberalnie i rynkowo (zgodnie z oficjalna polityka PO),
    byloby zyskownie dla Państwa (wpływy z aukcji do budżetu) i z korzyscią dla
    widzów - bo każdy mógłby wystartować w DVB-T a nie tylko kontrolujący ten
    rynek nadawcy...Ale PO nie jest widać partią liberalną ale partią ochrony
    określonych interesów (TVN, Polsat) i mamy to co mamy...

  • 15. Data: 2009-12-30 11:37:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-30 12:29, sensei wrote:

> [...]
    > tylko kontrolujący ten rynek nadawcy...Ale PO nie jest widać partią
    > liberalną ale partią ochrony określonych interesów (TVN, Polsat) i mamy

    Wskaż choć pół zwolennika PO w KRRiT.

  • 16. Data: 2009-12-30 11:43:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    >Ale PO nie jest widać partią liberalną ale partią ochrony określonych
    >interesów (TVN, Polsat) i mamy to co mamy...

    Przestań bredzić człowieku, ani UKE, ani KRRiT, ani TVP nie są z nadania z
    PO, co więcej nie ma w nich ani jednego człowieka z tej opcji.
    A dwie próby zmiany tego stanu rzeczy i zdobycia wpływu na ten proces
    zablokowała kaczka na stanowisku prezia.
    Więc jeśli masz do kogoś pretensje za stan telewizji w Polsce to szukaj z
    dokładnie drugiej strony.

  • 17. Data: 2009-12-30 12:34:31
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 30-12-2009 o 12:29:50 sensei <n...@n...pl> napisał(a):

    > byloby zyskownie dla Państwa

    Ale nie dla polityków.

    --
    SW3
    ----

  • 18. Data: 2009-12-30 12:53:37
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 30-12-2009 o 12:17:26 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Widać doskonale, jak wolny rynek, wspierany przez KRRiT wyrzuca śmieci.

    Skoro starannie wyselekcjonowanych przez KRRiT uczestników plus państwową
    telewizję nazywasz wolnym rynkiem...

    --
    SW3
    ----

  • 19. Data: 2009-12-30 14:12:07
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:hhfcsa$t32$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wnioski? Poczta? Formalny nadzór ma UKE, ale nie ma żadnych narzędzi,
    > więc poczta działa tak, jak działa. Mamy nagorsze i najdroższe usługi w

    Tutaj musze zaprotestować co do zadziałania UKE na polu "poskramiania" poczty, sam
    miąłem kłopot gdy moje wyciągi bankowe przynosili mi ludzie z innych adresów i
    narobiłem trochę 'dymu" i tutaj musze przyznać ze UKE zadziałało modelowo. Wielki
    ukłon i chapeau bas.

> [...]
    > DVB-T. Widać doskonale, jak wolny rynek, wspierany przez KRRiT wyrzuca
    > śmieci. A to złe UKE, które próbowało wprowadzić konkurencję, na

    Tutaj mam troche inne zdanie, ktorego jednak nie wygłosze z powodu sympatii jakim
    darze UKE :-))

  • 20. Data: 2009-12-30 14:21:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-30 15:12, jerzyn wrote:

    > Tutaj mam troche inne zdanie, ktorego jednak nie wygłosze z powodu
    > sympatii jakim darze UKE :-))

    A ironii to Pan w tym zdaniu nie widzi? :-)