  • 31. Data: 2015-01-06 17:05:10
    Temat: Re: Lepiej kupic peceta czy tablet jakie macie zdanie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Rezmer napisa?(a):

    > Długi czas pracy na baterii nie jest zaletą? Co byś powiedział gdyby
    > Twój telefon trzeba było natychmiast naładować po 30 minutach rozmowy?

    Uzywałem kiedyś takiego... No ale nikt tak długo nie rozmawiał bo za
    minutę płaciło się dużoooo... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 32. Data: 2015-01-07 01:28:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-06 o 06:49, Piotr Rezmer pisze:

    > Długi czas pracy na baterii nie jest zaletą? Co byś powiedział gdyby
    > Twój telefon trzeba było natychmiast naładować po 30 minutach rozmowy?

    Co ma energooszczędność wspólnego z czasem pracy na baterii ?
    Żeby nie wiem ile zaoszczędzili na oszczędzaniu to przyjdzie
    jełop i zarządzi że urządzenia ma być cienkie bo takie lansujemy
    czyli bateria mniejsza co oznacza krótszy czas pracy.
    I pozamiatane.
    Inna sprawa że tablet nie telefon a skoro porównujemy ze stacjonarką
    to czas pracy na baterii jest najmniej ważnym.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2015-01-07 19:10:57
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-04 o 16:44, RadoslawF pisze:
    > Prezentację na tablecie ?
    > Znajdź sobie innego kolegę. Pisze poważnie.
    :)
    Ma się wyrzec znajomości bo ten na tablecie i to niezłym jednak próbuje
    zrobić prezentację?
    Ciekawe czy Ty zdrowy jesteś...

  • 34. Data: 2015-01-07 19:13:53
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-04 o 21:10, RadoslawF pisze:
    > A wymiary czy energooszczędność to nie zalety, to ideologia
    > przeforsowana przez marketoidów dla idiotów.
    Bo marketing jest od tego żeby się sprzedało.

  • 35. Data: 2015-01-08 01:34:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-07 o 19:10, Jawi pisze:

    > :)
    > Ma się wyrzec znajomości bo ten na tablecie i to niezłym jednak próbuje
    > zrobić prezentację?
    > Ciekawe czy Ty zdrowy jesteś...

    Jak następnym razem będzie sprawdzał czy da się zastąpić łopatę
    i dołek wykopać to też uznasz że ma rację a mnie spytasz o
    zdrowie ?

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2015-01-10 20:08:20
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-01-07 o 01:28, RadoslawF pisze:

    > Co ma energooszczędność wspólnego z czasem pracy na baterii ?

    Moim zdaniem ma. Laptop ma akumulator zdecydowanie większych wymiarach.
    Czas pracy na nowej baterii (nie mówię o ultrabookach) to 2-4h. Dużo
    mniejszy akumulator w tablecie pozwala na pracę 8-10h. Właśnie dzięki
    energooszczędności (np. CPU, GPU, dysk). Co prawda ekran też jest
    mniejszy (10" vs 12-15") co również wpływa na wydłużenie czasu pracy
    tabletu.

    Możemy też postawić pytanie odwrotnie. Czy energożerne urządzenie
    mobilne będzie pracować dłużej na baterii niż inne przeciętne modele?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2015-01-13 04:50:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-10 o 20:08, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    >
    > Możemy też postawić pytanie odwrotnie. Czy energożerne urządzenie
    > mobilne będzie pracować dłużej na baterii niż inne przeciętne modele?

    I tu doszedłeś do sedna.
    Czas pracy w dowolnym urządzeniu nie zależy od poboru mocy
    tylko od projektanta który decyduje na jaki czas pracy bateria
    ma wystarczyć i taka baterię potem fabryka zainstaluje.
    Cała reszta to pierdzielenie reklamowe marketoidów.