  • 21. Data: 2015-01-04 16:44:46
    Temat: Re: Lepiej kupic peceta czy tablet jakie macie zdanie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-04 o 14:10, Irokez pisze:

    > Wiem, nie wiem jakie wymagania ma krzychu.
    > Ot rzucił puste hasło. Jak ma wymagania aby tylko AngryBirds działało i
    > nic więcej go nie interesuje to tablet jak najbardziej.
    > Z kolegą gadałem to jego kumpel z pracy usilnie Samsunga tego nowego za
    > 2500 koła męczył i poległ przy robieniu prezentacji. Siadł do laptopa.

    Prezentację na tablecie ?
    Znajdź sobie innego kolegę. Pisze poważnie.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-01-04 19:02:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 16:44, RadoslawF pisze:

    > Prezentację na tablecie ?
    > Znajdź sobie innego kolegę. Pisze poważnie.

    A czemu nie? Ma to przecież 3GB RAM, 8 rdzeni, 10,5 cala i rozdzielczość
    większą niż FullHD, podłączony projektor działa.
    Po prostu sprawdzał do czego Android jest jeszcze zdolny. Zwłaszcza na
    takim wypasionym sprzęcie.
    No i Androidowi jeszcze daleko do Laptopa.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2015-01-04 19:24:27
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 13:18, RadoslawF pisze:

    > A bierzesz pod uwagę że tabletowi stawia się zdecydowanie
    > mniejsze wymagania niż stacjonarce ?
    >

    > Pozdrawiam

    raczej wieksze: ma być mały, energooszczedny i bezgłośny.

    --
    @foe_pl

  • 24. Data: 2015-01-04 21:10:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-04 o 19:24, the_foe pisze:

    > raczej wieksze: ma być mały, energooszczedny i bezgłośny.

    Mniejsze: miał mieć mniejszą moc i nie mieć sporo używanych
    na co dzień w komputerze elementów wyposażenia.
    A wymiary czy energooszczędność to nie zalety, to ideologia
    przeforsowana przez marketoidów dla idiotów.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2015-01-05 01:35:40
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > A czemu nie? Ma to przecież 3GB RAM, 8 rdzeni, 10,5 cala i rozdzielczość
    > większą niż FullHD, podłączony projektor działa.

    Chyba chodzilo tu o "filozofie uzycia" - nie o zasoby sprzetowe.
    Zreszta sam "na pc robie - a na tablecie ogladam".

  • 26. Data: 2015-01-05 01:39:29
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Mam do wydania 1000 zl i teraz czy kupic nowa skrzynke czy tablet

    Lepszy smartfon, np. One+ One (~300 USD) albo jakis dobry tablet Teclast-a
    (~200 USD)
    albo jakis komputer na AMD.

  • 27. Data: 2015-01-05 10:36:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek napisa?(a):

    [...]

    > Da sie, jezeli to nie bedzie komp do grania.
    > I na pewno bedzie lepszy niz tablet.

    Wszystko zależy od zastosowania. W wielu będzie tak, że w czasie w
    którym komputer się włącza można już to spokojnie zrobić na tablecie...
    ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 28. Data: 2015-01-05 12:50:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 Jan 2015 14:22:07 +0100, jg napisał(a):

    > nie rozumiem o czym debata, bo to troche rozne ustrojstwa...
    >
    > tak jakby zapytac - koparke, czy auto osobowe?

    No właśnie. Już chciałem zaproponować rower :)
    --
    Jacek

  • 29. Data: 2015-01-05 13:13:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 10:36, januszek pisze:
    > Maciek napisa?(a):
    >
    > [...]
    > Wszystko zależy od zastosowania. W wielu będzie tak, że w czasie w
    > którym komputer się włącza można już to spokojnie zrobić na tablecie...

    Tablet też długo się włącza, nawet dłużej jeśli komputer będzie miał
    dysk SSD.

    A jak uśpiony to różnicy nie ma.

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2015-01-06 06:49:18
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 21:10, RadoslawF pisze:

    > A wymiary czy energooszczędność to nie zalety, to ideologia
    > przeforsowana przez marketoidów dla idiotów.

    Długi czas pracy na baterii nie jest zaletą? Co byś powiedział gdyby
    Twój telefon trzeba było natychmiast naładować po 30 minutach rozmowy?

    --
    pozdrawiam
    Piotr