  • 11. Data: 2015-01-03 12:00:01
    Temat: Re: Lepiej kupic peceta czy tablet jakie macie zdanie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    krzychu wrote:

    > nabylem niedawno 24 cale lcd za 500 zl a skrzynka na ktora moze
    > sie zdecyduje juz sie troche postarzala

    To musi być niezła wypalarka do oczu.

  • 12. Data: 2015-01-03 14:22:07
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2015 18:19:02 +0100 (CET), krzychu napisał(a):

    > Mam do wydania 1000 zl i teraz czy kupic nowa skrzynke czy tablet

    nie rozumiem o czym debata, bo to troche rozne ustrojstwa...

    tak jakby zapytac - koparke, czy auto osobowe?

    --
    jg

  • 13. Data: 2015-01-03 19:27:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-03 o 11:19, Maciek pisze:

    > Da sie, jezeli to nie bedzie komp do grania.
    > I na pewno bedzie lepszy niz tablet.

    Stacjonarny z procesorem 1,3GHz będzie lepszy niż tablet ?
    Nie był bym taki pewny.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2015-01-03 21:41:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 19:27, RadoslawF pisze:

    > Stacjonarny z procesorem 1,3GHz będzie lepszy niż tablet ?
    > Nie był bym taki pewny.
    >

    > Pozdrawiam

    Tablet za 1000zł?
    Jestem zdecydowanie pewien że tak.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2015-01-04 00:02:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > To musi być niezła wypalarka do oczu.

    :-)

  • 16. Data: 2015-01-04 00:03:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzychu" <k...@g...com> wrote in message
    > nabylem niedawno 24 cale lcd za 500 zl

    Co kupiles? To nówka czy uzywka za 500zl?

  • 17. Data: 2015-01-04 00:03:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > etam zaraz kulpa :)
    > są ludzie co do ceny pc wliczają tylko mb, proc i ram a reszta
    > (obudowa, monitor) jest przechodna bo każdy coś tam ma ze starego
    > kompa.

    Otóż to :-)

  • 18. Data: 2015-01-04 12:13:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "jg" <f...@f...pl> wrote in message
    > nie rozumiem o czym debata, bo to troche rozne ustrojstwa...
    > tak jakby zapytac - koparke, czy auto osobowe?

    biorac pod uwage do czego faktycznie uzywa go przecietny czlowiek to bardziej

    mini kabriolet czy kombi do dojazdow do pracy ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 19. Data: 2015-01-04 13:18:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-03 o 21:41, Irokez pisze:

    > Tablet za 1000zł?
    > Jestem zdecydowanie pewien że tak.

    A bierzesz pod uwagę że tabletowi stawia się zdecydowanie
    mniejsze wymagania niż stacjonarce ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-01-04 14:10:04
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 13:18, RadoslawF pisze:

    > A bierzesz pod uwagę że tabletowi stawia się zdecydowanie
    > mniejsze wymagania niż stacjonarce ?

    Wiem, nie wiem jakie wymagania ma krzychu.
    Ot rzucił puste hasło. Jak ma wymagania aby tylko AngryBirds działało i
    nic więcej go nie interesuje to tablet jak najbardziej.
    Z kolegą gadałem to jego kumpel z pracy usilnie Samsunga tego nowego za
    2500 koła męczył i poległ przy robieniu prezentacji. Siadł do laptopa.

    --
    Irokez