  • Data: 2012-12-08 13:22:58
    Temat: Re: Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Gru, 19:24, P.B. <p...@w...pl> wrote:
    > Dużo, ale mniej niż Nexus 7.

    OK, rozumiem Twoje argumenty.
    Tylko czy nie lepiej juz wziac Samsung GT-P3110 Galaxy Tab 2 7.0"?
    Tez jest bez modemu i kosztuje jeszcze mniej niz Nexus a takze ma IPS.

    Okazuje sie, ze w pobliskim AGD-RTV-costam wystawione sa wszystkie te
    modele na polkach wlaczone, mozna sobie poklikac, poregulowac
    wyswietlacze (ogladac pod roznymi katami) i wyrobic sobie zdanie.
    Otoz, widze, ze ten Lenowo niczego sobie... tylko jednak ten
    wyswietlacz... rzeczywiscie ustepuje Nexus-owi i GalaxyTab.
    Te katy, i nie wiem czy nie zacznie meczyc wzroku po dluzszym
    wpatrywaniu sie w ekran... (Prosze o opinie.)
    Wszystko inne jest SUPER!

    Ten Nexus natomiast owszem, lekki, zgrabny, ladnie wyswietla, lecz tam
    jest ZERO GNIAZDEK!!!!!!
    Tzn. nie tylko nie ma slotu na jakakolwiek karte SD, ale W OGOLE NIC -
    jedyne gniazdko to na podlaczenie ladowarki!!!!!!
    Sorki ale jak dla mnie to SURREAL!!!!!!!!

    Jednak widze, ze ten GT-P3110 Galaxy Tab 2 7.0" jest w cenie 800zl w
    tym Euro-AGD (czy jak tam...), ma IPS, ma wszystkie gniazdka, ma
    wspaniale wsparcie open-source (zhakowanych ROMow), jedyne czego nie
    ma to modemu...
    Owszem mozna wybrac identyczny P3100 lecz z modemem - lecz kosztuje on
    o 480zl wiecej!!!!!!!

    Tak wiec nie wiem, waham sie czy wziac P3110 Galaxy Tab, czy tego
    Lenovo IdeaPad A2107A.

    Wyswietlacz w Lenovo nie ustepuje temu w Nexusie czy GalaxyTab -
    jezeli sie patrzy w sklepie przez 3 minuty i to na wprost... Pod
    katami jednak totalna PRZEPASC jak sie porownuje!

    OK, ale po co patrzec pod katami? Ta SWOBODA, ze masz 2 SIMy na
    pokladzie wszedzie ze soba - czy to nie wazniejsze??????
    Prosze o opinie...