  • 51. Data: 2016-09-13 14:29:42
    Temat: Re: Lenistwo
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-10 17:35, gobo wrote:
> [...]
    > Jestem ze Zgorzelca, ostatnio dostalem 5 punktow i 200zl za rozmowe
    > przez telefon.
    > Zadzwonil, odebralem i powiedzialem ze zjezdzam na parking i pogadamy.
    > Zjechalem, gadalem z pol minuty, moze wiecej - oczywiscie auto zgaszone
    > itd. Slysze pukanie w szybke - myslalem ze to jakis zawodnik spod sklepu
    > chcial 50gr, a to policjant:)
    > Powiedzialem jak wygladala sytuacja, ze sam widzi ze rozmawiam i ze nie
    > prowadze, ale argument byl jeden: a tam, 150m wczesniej Pan odebral.
    > Nie bylo dyskusji - gosciu byl w miare rozsadny, ale pani chyba miala

    wniosek: bo to KUTAS był, nie policjant.

    Intencją ustawodawcy aby nie rozmawiać przez telefon w czasie jazdy było
    to, by rozmowa nie rozpraszała - abyś nie spowodował wypadku.
    I słusznie (czasami widać jak ktoś manewruje z telefonem na skrzyżowaniu
    albo nie zauważa innych bodźców zewnętrznych zaaferowany np. rozmową z
    kochanką lub prawnikiem w sprawie rozwodowej wytoczonej przez żonę ;)

    Natomiast Twój przypadek jest ewidentnym przykładem jak nie powinien
    działać ten przepis.

  • 52. Data: 2016-09-13 14:30:30
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-13 11:55, z wrote:

    > Przypomnijcie mi proszę która to władza takie prawo uchwaliła abym miał
    > świadomość przy urnie :-)

    świadomość czego?

  • 53. Data: 2016-09-13 14:35:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-13 o 14:29, AL pisze:
    > Natomiast Twój przypadek jest ewidentnym przykładem jak nie powinien
    > działać ten przepis.

    Albo rybki albo akwarium :-)

    Jest przepis, że za gadanie jest mandat i trzeba go stosować albo znieść
    ten durny, niekonsekwentny przepis.
    Proste prawo to dobre prawo.

    PS. Notorycznie rozmawiam przez telefon głośnomówiąco a nawet trzymając
    go wtedy w ręce obsługującej biegi.
    Zachowuję się lekkomyślnie i niebezpiecznie (wg poprawności politycznej)
    ale pan policjant może mi naskoczyć bo takie mamy durne prawo. :-)

  • 54. Data: 2016-09-13 14:37:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-13 o 14:30, AL pisze:
    > świadomość czego?

    Że to ugrupowanie polityczne nie jest godne mojego głosu bo to debile :-)

  • 55. Data: 2016-09-13 14:42:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Sep 2016 12:01:46 +0200, w
    <57d7ce8c$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Wku... Znaczy denerwuje mnie zamykanie Yanosika. Może jeszcze nie
    > poznałem tej aplikacji dobrze a może też i Androida :-)

    U mnie Yanosik nie zamyka się -- trzeba resnąć telefon.

  • 56. Data: 2016-09-13 14:43:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Sep 2016 12:19:31 +0200, w
    <57d7d2b3$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Pastylka NFC musialaby jeszcze pare rzeczy rzeczy zrobic - wylaczyc
    > GPS i dane komorkowe ...

    GPS nie zżera praktycznie nic baterii (o ile jakaś apka z niego nie korzysta).

  • 57. Data: 2016-09-13 14:59:22
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-13 14:42, r...@k...pl wrote:

    > U mnie Yanosik nie zamyka się -- trzeba resnąć telefon.

    to sobie zainstaluj cokolwiek, czym go zabijesz - nawet apkka do
    monitorowania baterii to potrafi, np. GSam battery->klikasz na
    Yanosika-> Zarządzaj->Wymuś zatrzymanie.
    (są apki, które robią to hurtowo - ale nie spotkałem takiej działającej
    bezbłędnie - natomiast dla opornych używam najczęściej w/w i ubija
    niesforną apkę na amen bez resetu fona).

  • 58. Data: 2016-09-13 15:37:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Sep 2016 14:35:20 +0200, w <57d7f28a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Albo rybki albo akwarium :-)
    >
    > Jest przepis, że za gadanie jest mandat i trzeba go stosować albo znieść
    > ten durny, niekonsekwentny przepis.

    A ja uważam, że przepis jest dobry :P.

> [...]
    > Zachowuję się lekkomyślnie i niebezpiecznie (wg poprawności politycznej)
    > ale pan policjant może mi naskoczyć bo takie mamy durne prawo. :-)

    Łamiesz prawo :) Czyli egzekucja szwankuje, a nie prawo. Dla pana 20pkt :)

  • 59. Data: 2016-09-13 15:38:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Sep 2016 14:59:22 +0200, w <nr8t77$31v$1@dont-email.me>, AL
    <a...@s...tam.pl> napisał(-a):

    > to sobie zainstaluj cokolwiek, czym go zabijesz - nawet apkka do
    > monitorowania baterii to potrafi, np. GSam battery->klikasz na
    > Yanosika-> Zarządzaj->Wymuś zatrzymanie.

    A uja. Uruchamia się dziadostwo na nowo. Zapewne jakiś serwis typu Watchdog.
    Nic z tym nie będę robił, bo Yanosika używam od święta -- jeżdżę na Ryśku.

  • 60. Data: 2016-09-13 15:48:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > U mnie Yanosik nie zamyka się -- trzeba resnąć telefon.

    to musiałeś mu jakąś krzywdę zrobić.
    Bo u mnie jak tylko rozłącza sie z BT to się pyta czy ma się wyłączyć.
    I jak przez kilka sekund nie potwierdzę, że potrzebuję go dalej to sie
    zamyka samoczynnie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?