  • 21. Data: 2016-09-12 09:13:10
    Temat: Re: Lenistwo
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 10 Sep 2016 18:01:15 +0200
    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

    > sraty pierdaty. nie dostałeś za lenistwo tylko za przekroczenie.

    Nie prawda, dostał bo się nie zna.
    Już sądy uwalają mandaty z laserów, a im wieksza odległość, tym większe
    prawdopodobieństwo, nie wspiminająć o tym że lasery nie spełniają podstawowego
    warunku użytkowania radarów w polsce, nie sa w stanie powiązać pomiaru z autem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 22. Data: 2016-09-12 09:52:33
    Od: p...@g...com

    --nie wspiminająć o tym że lasery nie spełniają podstawowego warunku uzytkowania
    radarów w polsce, nie sa w stanie powiązać pomiaru z autem.

    w pewnych warunkach wcale nie musza np jedno auto zatrzymanie bezposrednio po
    pomiarze ... ale ciekawie robi sie przy pomiarze w kolumnie z duzej odleglosci gdzie
    ryzyko pomylki jest duze ... IMHO sady powinny odwalac takie pomiary z klucza dopoki
    producent nie zamontuje optyki/rejestratora ktory rozwieje watpliwosci

    P.

  • 23. Data: 2016-09-12 09:59:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    On Sat, 10 Sep 2016 18:01:15 +0200
    >Nie prawda, dostał bo się nie zna.
    >Już sądy uwalają mandaty z laserów,

    A znasz sie ? Ile % uwala - 1, 0.1% ?

> [...]
    >wspiminająć o tym że lasery nie spełniają podstawowego warunku
    >użytkowania radarów w >polsce, nie sa w stanie powiązać pomiaru z

    Chyba zadne radary w kraju nie wiaza pomiaru z autem.
    Te laserowe moze jeszcze maja zdjecie czy nawet filmik, reszta nie ma.

    A u mnie ruch byl maly i nie bardzo bylo co innego zmierzyc, zreszta
    jak mowie - mniej wiecej dobrze zmierzyli.
    No ale ... co to sad obchodzi ? Wystarczy zeznanie funkcjonariusza, ze
    ruch byl maly i tylko 1 pojazd w zasiegu?

    J.

  • 24. Data: 2016-09-12 10:51:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    --nie wspiminająć o tym że lasery nie spełniają podstawowego warunku
    uzytkowania radarów w polsce, nie sa w stanie powiązać pomiaru z autem.

    w pewnych warunkach wcale nie musza np jedno auto zatrzymanie bezposrednio
    po pomiarze ...
    ---
    Ale tu chodzi o to, że takie urządzenie nie spełniając wymogów nie może być
    wykorzystane do pomiarów to co za różnica ile pojazdów zostanie zatrzymanych
    (czy ile jest mierzonych bo zatrzymanych kupy się nie trzyma).

[...]
    A ja uważam, że tych obiboków należy rozgonić

    Jest sobie u mnie w mieście droga obok parku. Na tej drodze jest
    ograniczenie do 40. I stoją na tym ograniczeniu niekiedy. Ale że przed
    znakiem przejścia dla pieszych notorycznie parkowany jest samochód
    kempingowy całkowicie zasłaniając ten znak to już nie widzą. I tak jest
    parkowany od dawna. Nikt nic.

  • 25. Data: 2016-09-12 11:06:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Nie prawda, dostał bo się nie zna.
    >Już sądy uwalają mandaty z laserów,

    A znasz sie ? Ile % uwala - 1, 0.1% ?
    ---
    Najpierw trzeba podnieść zarzut niewiarygodności pomiaru.

> [...]

    Chyba zadne radary w kraju nie wiaza pomiaru z autem.
    Te laserowe moze jeszcze maja zdjecie czy nawet filmik, reszta nie ma.
    No to już jakoś wiążą. Z tym, że ... chyba nie bardzo mają te filmiki. Jak
    mi zmierzyli to się interesowałem i wychodziło, że zwykle nie mają. No i nie
    dostarczyli sądowi, więc to oczywiście wykorzystałem. Ale te tępe ..je dalej
    tam stoją, więc chyba niczego się nie nauczyli.

    A u mnie ruch byl maly i nie bardzo bylo co innego zmierzyc, zreszta
    jak mowie - mniej wiecej dobrze zmierzyli.
    ---
    No jak się przyznajesz i czujesz winny to nie ma kwestii. :-) A jak
    optymalizujesz koszty to też w sumie sam sobie jesteś winny :-)

    No ale ... co to sad obchodzi ? Wystarczy zeznanie funkcjonariusza, ze
    ruch byl maly i tylko 1 pojazd w zasiegu?
    ---
    Niezgodność przyrządu z wymaganiami ? No chyba wszystko. Inaczej przyrząd
    nie byłby do niczego potrzebny.

  • 26. Data: 2016-09-12 12:06:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 10 Sep 2016 10:35:07 +0200, w
    <16su607ge7e2g.17li9it5sa4fr$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > ... sie msci :-(
    >
    > Nie chcialo mi sie janosika wlaczac, bo miasto, bo krotko, bo juz od
    > lat nie stali ... i 4 pkt :-)
    > Laserkiem juz mierzyli, z dosc duzej odleglosci.

    Ostatnio odpaliłem Yanosika i Ryśka (wbudowany w Naviexpert).

    Były dwie kontrole:
    Yanosik - 0% skuteczności
    Rysiek (NE) - 50% skuteczności

  • 27. Data: 2016-09-12 12:18:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Chyba zadne radary w kraju nie wiaza pomiaru z autem.
    > Te laserowe moze jeszcze maja zdjecie czy nawet filmik, reszta nie ma.

    czyli nie mogą być używane do nakłądania mandatów

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2016-09-12 12:23:35
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-12 o 12:06, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > <16su607ge7e2g.17li9it5sa4fr$.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > Ostatnio odpaliłem Yanosika i Ryśka (wbudowany w Naviexpert).

    No właśnie Yanosik wpadł w sidła własnej popularności, bo wszyscy
    używają, a klikać nie ma komu, większość chyba nie wie na czym to do
    końca polega i myśli, że te dane o kontrolach biorą się "z nieba".

  • 29. Data: 2016-09-12 12:56:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >No właśnie Yanosik wpadł w sidła własnej popularności, bo wszyscy
    >używają, a klikać nie ma komu, większość chyba nie wie na czym to do
    >końca polega i myśli, że te dane o kontrolach biorą się "z nieba".

    Wieloktrotnie mnie jednak ostrzegl.
    Tudziez przed robotami, zatrzymanymi pojazdami, czesto przed
    kontrolami ktorych nie ma - wiec komus sie chce zglaszac.

    J.

  • 30. Data: 2016-09-12 12:57:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >czyli nie mogą być używane do nakłądania mandatów

    Tak by wychodzilo, a jednak mandaty sa nakladane.

    Mylisz sie, czy czas zglosic Ziobru masowe lamanie prawa ? :-)

    J.