  • 11. Data: 2012-06-02 23:14:55
    Temat: Re: Lekko ot - sluchawki "pod" kask
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 23:13, duddits pisze:

    > Serio miałeś kilkanaście par słuchawek ...? To albo wyjątkowy pech, albo
    > fetysz jakiś :)

    Moj syn wykonczyl mi juz ze 3 pary ...... zawsze zabawa konczy sie jego
    pytaniem: tatus, a te kabelki to tak odczepione mialy byc?

    :D

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 12. Data: 2012-06-03 00:45:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-02 21:17, Ivam pisze:

    > Dupa tam. Nie wiem czemu ludzie nalogowo polecaja albo creativa albo
    > sennheisera - dwie firmy, produkujace takie sobie sluchawki, ktorych
    > podrobek pelno jest wszedzie.

    To ja Ci powiem dlaczego, bo jezdzilem w sennheiserach i bylo ok.
    Co do trwalosci to ze dwa-trzy lata wytrzymaly, roznego traktowania, ale
    generalnie czesto zapominam ze je mam i kable sa mocno szarpane :)
    O jakosc dzwieku trudno mni sie wypowiadac, bo nie jestem audio feelem.
    Ale w stosunku do panasonicow ktore sie rozlatywaly czesto dzwiek maja
    piekny :)

    pozdr
    newrom
    PS. nie wiem czy podrobki, kupowalem w MM
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 13. Data: 2012-06-03 10:15:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-02 17:01, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > "Szukam" takich dokanalowych, ktore nie beda zbyt mocno wystawaly poza
    > ucho, by po zalozeniu kasku nie "wpijaly" sie zbyt mocno - docisniete
    > wlasnie przez kask.

    Ja chętnie używałbym słuchawek, które mają rozbudowany element tłumiący
    hałas. Coś w rodzaju odlewów w kształcie anatomicznym ucha z wtopionym
    głośniczkiem. Słyszałem, że podobno gdzieś ktoś..., ale na oczy nie
    widziałem.

    Robiłem testy tłumienia słuchawek dousznych - i niestety tłumienie
    wypada w nich marnie w porównaniu do zatyczek. W zasadzie
    dyskwalifikacja. Pozostaje stosować głośniki dokaskowe plus zwykłe
    zatyczki w uchu.

  • 14. Data: 2012-06-03 10:30:01
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 10:15, Marcin N pisze:

> [...]
    > wypada w nich marnie w porównaniu do zatyczek. W zasadzie
    > dyskwalifikacja. Pozostaje stosować głośniki dokaskowe plus zwykłe

    A testowales dokanalowe? Bo one z zalozenia i konstrukcji same w sobie
    tlumia...

  • 15. Data: 2012-06-03 10:37:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-03 10:30, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > A testowales dokanalowe? Bo one z zalozenia i konstrukcji same w sobie
    > tlumia...

    Pisząc "douszne" miałem na myśli właśnie te kanałowe.

    Znalazłem zatyczki:
    http://earcom.pl/11-6-28-ACS-Biopact-_Do-Sportow-Mot
    orowych_.htm

    430 zł!! Chyba zostanę przy tych po złotówce.

  • 16. Data: 2012-06-03 11:10:40
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości grup
    > Serio miałeś kilkanaście par słuchawek ...? To albo wyjątkowy pech, albo
    > fetysz jakiś :)

    I jedno i drugie. W tej chwili sprawnych mam 5 kompletow:
    - pchelki san diska - praktycznie nie uzywam
    - dokanalowki nokii - do telefonu (maja mikrofon)
    - dokanalowki sony - uzywam do wszystkiego
    - nauszniki philipsa - uzywam do prac polowych (pila lancuchowa, kosa
    spalinowa), w roli tlumienia dzwieku i przy okazji sluchania muzyki
    - nauszniki sennheisera - kiedy mam ochote na naprawde dobra jakosc dzwieku

    A samych sennheiserow pchelek i dokanalowych mialem w przeciagu 2 lat
    przynajmniej ze 20 par. Zadne nie przetrwaly wiecej niz pol roku aktywnego,
    codziennego uzywania. Kupowalem je zachecony moimi pierwszymi dobrymi
    sluchawkami (wlasnie nausznikami senki).

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 17. Data: 2012-06-03 11:12:27
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    > Robiłem testy tłumienia słuchawek dousznych - i niestety tłumienie wypada
    > w nich marnie w porównaniu do zatyczek.

    A koss spark plug? Maja gabki podobne do zatyczek. Zreszta wiele sluchawek
    dokanalowych mozna przerobic stosujac zatyczki zamiast do uszu zamiast
    oryginalnych gumek.

  • 18. Data: 2012-06-03 12:35:17
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jqd9qt$jqb$1@inews.gazeta.pl...
    > Witajcie,
    >
    > "Szukam" takich dokanalowych, ktore nie beda zbyt mocno wystawaly poza
    > ucho, by po zalozeniu kasku nie "wpijaly" sie zbyt mocno - docisniete
    > wlasnie przez kask.

    przetestowane i wiemy ze dziala:
    http://www.navcomm.eu/product_info.php?cPath=27_42&p
    roducts_id=57
    również tam znajdziesz radyjka z niezłą mocą do łącznosci miedzy moturami

    b.

  • 19. Data: 2012-06-03 12:50:01
    Od: "siny" <s...@w...pl>

> [...]
    > aktywnego, codziennego uzywania. Kupowalem je zachecony moimi pierwszymi
    > dobrymi sluchawkami (wlasnie nausznikami senki).

    jakies to niescisle takie to co piszesz
    20 par w dwa lata codziennego uzywania a jedne wytrzymuja pol roku?
    ? to ja nic nie rozumiem czy oni zwariowali?
    lol

  • 20. Data: 2012-06-03 13:17:11
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "siny" napisał w wiadomości grup
    > jakies to niescisle takie to co piszesz

    Czemu?

    > 20 par w dwa lata codziennego uzywania a jedne wytrzymuja pol roku?

    Nie wiem co w tym niescislego? Do biegania mialem sportowe, na dojazdy do
    pracy mialem inne, do sluchania muzyki w domu mam jeszcze inne. W tej chwili
    mam 5 par, z czego uzywam 3 (2 codziennie, jedne tylko do pracy w polu). A
    do tego juz nie biegam i do pracy jezdze bez sluchawek.

    Wszystkie te sluchawki kupowalem jak pracowalem w Anglii i na dobry model
    pracowalem jakies 3 godzinki. Teraz juz po drugiej przedwczesnej awarii
    firme produkujaca takie gowna bym skreslil z listy zakupow.

    Sony daja rade, philipsy tez. Sennheisery nie wytrzymuja.

    > ? to ja nic nie rozumiem czy oni zwariowali?

    Najwidoczniej.