  • 21. Data: 2012-06-03 14:40:23
    Temat: Re: Lekko ot - sluchawki "pod" kask
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-02 23:14, Mikolaj Jopczynski pisze:
    Tak jak czytam, to faktycznie ciezko cos dobrac.
    Mam lepszy sposob, kup sobie wieksze uszy, to problem sluchawek zniknie ;-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 22. Data: 2012-06-03 19:51:37
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    [...]

    www.otoria.pl - robią słuchawki z dopasowanymi anatomicznie końcówkami,
    ale sporo sobie za to liczą.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 23. Data: 2012-06-04 10:54:36
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Creative 630 tez sa fajne, ale IMHO zbyt drogie w porownaniu do jakosci
    > dzwieku jaka oferuja.

    Warte swojej ceny. 3 lata je użytkuje, niemalże codziennie.
    Doskonale tłumią dźwięki z zewnątrz poprawiając znacząco jakość
    muzyki, dociera do ucha
    po prostu to co powinno:)
    Bardzo fajny - miękki kabel - nie plącze się.
    Pod kaskiem również dobrze się "układają"

    grzech
    tdm

  • 24. Data: 2012-06-04 18:23:36
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "grzech" napisał w wiadomości grup
    0g2000vbm.googlegroups.com...
    > Warte swojej ceny.

    IMHO nie. Sa lepiej brzmiace i sa trwalsze od tych creative przy tej cenie.

    > 3 lata je użytkuje, niemalże codziennie.

    Tutaj nie polemizuje, 630 sa trwale.

    > Doskonale tłumią dźwięki z zewnątrz

    Koss albo Jbuds lepiej. Ale niekoniecznie wygodne.

    > poprawiając znacząco jakość
    > muzyki, dociera do ucha

    zen Aurvana brzmia znacznie lepiej. Sennheisery CX 300 tez brzmia lepiej.

    > po prostu to co powinno:)

    Nie za 100zl. Za 20 zwiecej mozna miec srednia polke sony (np. 75'tki).
    Rownie trwale, a brzmia lepiej. Albo cos z AKG, albo Kossa, albo...

    Jesli 630 bylyby w cenie tych podrobek z allegro - czyli 30-50zl to bym
    mocno polecal, a tak to sa po prostu dobre sluchawki za zbyt duza kwote.

    > Bardzo fajny - miękki kabel - nie plącze się.

    W sumie wszystkie firmowe sluchawki w tej okolicy cenowej maja juz dobre
    przewody. Nie polecam jednak plaskich - nie placza sie prawie w ogole, ale
    jak splacza to mogila.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 25. Data: 2012-06-04 18:58:19
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-04 18:23, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Jesli 630 bylyby w cenie tych podrobek z allegro - czyli 30-50zl to bym
    > mocno polecal, a tak to sa po prostu dobre sluchawki za zbyt duza kwote.

    Za 630 płaciłem w empiku, ze trzy lata temu, właśnie ok. 50zł. Aż tak
    podrożały?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 26. Data: 2012-06-04 19:17:01
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "zefir" napisał w wiadomości grup
    > Za 630 płaciłem w empiku, ze trzy lata temu, właśnie ok. 50zł. Aż tak
    > podrożały?

    Pierwszy lepszy sklep jaki mi przyszedl do glowy:
    http://www.euro.com.pl/sluchawki/creative-ep-630.bht
    ml

  • 27. Data: 2012-06-04 20:11:45
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

> [...]
    >
    > W sumie wszystkie firmowe sluchawki w tej okolicy cenowej maja juz dobre
    > przewody. Nie polecam jednak plaskich - nie placza sie prawie w ogole,

    Dobrze, jaki wiec model polecasz - bo poki co wiemy, ze *nie* polecasz
    kreatiwow.

    Cena max 100 pln.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 28. Data: 2012-06-04 20:36:14
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
    > Dobrze, jaki wiec model polecasz - bo poki co wiemy, ze *nie* polecasz
    > kreatiwow.

    Nie polecam sennheiserow - creativy, jak nie masz lepszego pomyslu, lub masz
    kase, a w sklepie sa tylko creative i sennheisery to polecam;)

    > Cena max 100 pln.

    Sony (okolica 100):
    - MDR-EX75
    - MDR-EX57

    Sony, taniej - dowolny model. Naprawde mocno niedoceniona w Polsce firma
    (jesli chodzi o sluchawki).

    AKG:
    - K 321

    Philips:
    - SHE 9600 (ale moga byc zbyt duze pod kask)

  • 29. Data: 2012-06-04 23:37:44
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-04 19:17, Ivam pisze:
    > Użytkownik "zefir" napisał w wiadomości grup
    >
    > Pierwszy lepszy sklep jaki mi przyszedl do glowy:
    > http://www.euro.com.pl/sluchawki/creative-ep-630.bht
    ml

    Pierwsze lepsze sklepy, jakie przyszły do głowy google.pl.

    http://www.karen.pl/product/96125/Sprzet_komputerowy
    /Peryferia/Creative_EP_630.html

    http://www.komputronik.pl/product/96125/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia/Creative_EP_630.html

    http://www.proline.pl/?prodid=CT+EP-630

    --
    pzdr.
    zefir

  • 30. Data: 2012-06-05 00:52:28
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-04 23:37, zefir pisze:

    > http://www.komputronik.pl/product/96125/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia/Creative_EP_630.html

    zastanawiam sie (bo jestem na kupnie, swoje epki zgubilem tydzien temu)
    dlaczego np. komputronik daje tylko rok gwarancji (cena 60pln)
    a np.
    http://allegro.pl/salon-creative-sluchawki-douszne-e
    p-630-wawa-oryg-i2383243781.html
    daja 24 miesiace? (cena 69pln)