  • 11. Data: 2011-11-05 16:08:44
    Temat: Re: Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto bardziej [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-04 09:01, Mateusz pisze:
    > W dniu 2011-11-04 08:33, Michał sirapacz Gut pisze:
    > [CIACH]
    (ciach)
    > Takie czasy i tyle.

    Jeszcze bardziej OT

    Odnośnie czasów, to będzie gorzej. Niemcy śmieją się, że
    Polska ma prezydencje sw UE i przedstawia kilka, kilkanaście,

    Niemcy mają taki priorytet. Jest nim zarządzanie kryzysem.
    Co mają na myśli? Aby był prąd i pociągi kursowały.

    A u nas tylko pierdolenie o szopenie.
    Tylko kiedy to wszystko pierdolnie?

  • 12. Data: 2011-11-05 16:12:18
    Temat: Re: Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-04 18:25, kamil pisze:
    (ciach)
    > 2. Polska dogania europę w poziomie zmotoryzowania i samochód przestaje
    > być marzeniem a zaczyna być sprzętem AGD i ludziom nie chce się
    > dyskutować z innymi posiadaczami punta-srunta czy lanosa tak samo, jak
    > nie zapisują się do klubu miłośników whirpoola?

    Z tym się nie zgadzam. Można być pasjonatem motoryzacji, gdyż ta wzbudza
    wiele emocji. Są wyścigi F1, Nascar, rajdy u setki innych imprez na
    całym świecie. Wyścigów pralek raczej nie ma.

    Uważam też, że ludzie jeżdżą szybko nie tylko dlatego, że się gdzieś
    spieszą, ale szybka jazda jest po prostu przyjemna.

    Fakt pozostaje: tych pasjonatów motoryzacji jak by mniej było. :(

  • 13. Data: 2011-11-05 17:47:28
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-11-2011 o 08:33:03 Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>
    napisał(a):

    > Ze zdziwieniem stwierdzam ze wymierają newsy (no tu akurat zdziwiony nie
    > jestem bardzo bo narybek zwyczajnie nie wie ze cos takiego jest) oraz
    > fora motoryzacyjne.

    Zobacz sobie inne grupy, np jakieś dotyczące komputerów, np Windows... tam
    to dopiero cisza... aż, nie chcę sprawdzać co się dzieje teraz w grupie
    Banki...

    wtedy to były fajne czasy...

  • 14. Data: 2011-11-05 20:40:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-05 16:12, megrims pisze:
> [...]
    >
    > Z tym się nie zgadzam. Można być pasjonatem motoryzacji, gdyż ta wzbudza
    > wiele emocji. Są wyścigi F1, Nascar, rajdy u setki innych imprez na

    Zdaje się, że nie zrozumiałeś o czym pisał Kamil - tak, można
    pasjonatem motoryzacji, sportów motorowych itd., ale do zupełnie
    coś innego niż wielbienie tandetnego dupowozu, który służy tylko
    i wyłącznie jak pralka.

    > Wyścigów pralek raczej nie ma.

    Ja wiem - różne wyścigi można spotkać, zależy od inwencji pomysłodawców
    oraz chęci ludzi do zabawy.

    > Uważam też, że ludzie jeżdżą szybko nie tylko dlatego, że się gdzieś
    > spieszą, ale szybka jazda jest po prostu przyjemna.

    Jest przyjemna, owszem, tyle że nie na zwykłych cywilnych drogach.

    > Fakt pozostaje: tych pasjonatów motoryzacji jak by mniej było. :(

    Pasjonatów motoryzacji wcale nie ubyło, a wręcz bym zaryzykował
    stwierdzenie, że w Polsce ich przybyło.

  • 15. Data: 2011-11-05 23:42:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/11/2011 16:47, MM wrote:

    > Zobacz sobie inne grupy, np jakieś dotyczące komputerów, np Windows...
    > tam to dopiero cisza... aż, nie chcę sprawdzać co się dzieje teraz w
    > grupie Banki...
    >
    > wtedy to były fajne czasy...

    "wtedy to były fajne czasy", bo na grupie "banki" 50 osób debatowało
    codziennie na temat lokat oszczędnościowych i kont osobistych?

    Nie wiem jak puste jest teraz twoje życie że tęsknisz, ale szczerze
    współczuję... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2011-11-06 06:05:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > z innymi posiadaczami punta-srunta czy lanosa tak samo, jak nie zapisują

    Kiedy właśnie dzisiaj ten sprzęt przestaje być oczywisty w użyciu, że warto
    być w takich klubach. A mechanicy nie liczą się z pieniędzmi klientów, że
    warto najpierw wiedzieć co może być zepsute nim się do mechanika pojedzie.

  • 17. Data: 2011-11-06 18:05:43
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    Zobacz sobie inne grupy, np jakieś dotyczące komputerów, np Windows...
    > tam to dopiero cisza... aż, nie chcę sprawdzać co się dzieje teraz w
    > grupie Banki...
    >
    > wtedy to były fajne czasy...

    bazy danych akurat sa calkiem calkiem zywe. innych nie uzywam bo nie mam
    potrzeby.

  • 18. Data: 2011-11-07 10:55:16
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Z tym się nie zgadzam. Można być pasjonatem motoryzacji, gdyż ta wzbudza
    > wiele emocji. Są wyścigi F1, Nascar, rajdy u setki innych imprez na
    > całym świecie. Wyścigów pralek raczej nie ma.

    na pl.rec.sport.motorowe już nawet Brian Lawrece nie pisze

  • 19. Data: 2011-11-07 11:17:18
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

> [...]
    > pasjonatem motoryzacji, sportów motorowych itd., ale do zupełnie
    > coś innego niż wielbienie tandetnego dupowozu, który służy tylko

    ale nikt nie mowi o wielbieniu, ja dla przykladu poki co zdeklarowany
    fiaciarz jestem w ogolnym rozrachunku zadowolony z tych samochodow ale
    daleko mi do ich wielbienia. Jest sporo rzeczy jakie mnie denerwuja, ale
    całokształt wychodzi korzystnie.

    nie wazne jaki samochod - czynnosci proste serwisowe jak wymiana oleju,
    wymiana klockow hamulcowych czy zdiagnozowanie czemu samochod nie chce
    zapalic gdy swiatla przygasają to zadna wielka filozofia. nie ważne czy
    to stary cienias czy rav4 - zasady ogolne sa z grubsza identyczne.

    sir

  • 20. Data: 2011-11-07 11:51:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-07 11:17, Michał sirapacz Gut pisze:

> [...]
    > fiaciarz jestem w ogolnym rozrachunku zadowolony z tych samochodow ale
    > daleko mi do ich wielbienia. Jest sporo rzeczy jakie mnie denerwuja, ale

    To jeszcze coś innego - tzw. preferencje w zakresie marki/typu to
    w większości kwestia gustu i ewentualnych doświadczeń. Wiele to
    wspólnego z tym co pisał Kamil nie ma.

> [...]
    > zapalic gdy swiatla przygasają to zadna wielka filozofia. nie ważne czy
    > to stary cienias czy rav4 - zasady ogolne sa z grubsza identyczne.

    Ty naprawdę myślisz, że w dzisiejszych czasach ludzie będą w
    samochodzie służącym do jazdy do pracy, na zakupy itd. wymieniać
    samodzielnie olej czy klocki, czy też poszukiwać przygasania
    świateł? Litości. Wsiadasz rano, odpalasz, korzystasz. Coś nie
    tak? Jest serwis. Oczywiście ja rozumiem, że ktoś tam sobie
    czasem sobie pogrzebie, ale nie dorabiajmy do tego ideologi.
    Zresztą ile osób zna się na motoryzacji itd.? Jak czytam cudactwa na
    pms to lepiej by wiele osób w ogóle się do samochodu nie dotykało
    (zresztą nie tylko) w zakresie napraw dowolnych i poszukiwania
    oszczędności.