  • 11. Data: 2011-01-26 10:27:20
    Temat: Re: Lekkie drgania kierownicy - pytanie
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 10:23, marek pisze:

    > ja pierdole, co za idioci tutaj pisza :)

    spoko, każda sugestia jest ważna :-)

  • 12. Data: 2011-01-26 10:33:18
    Od: "Grabosz" <g...@o...pl>

    Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup

    >Przy 17-tkach i niskim profilu
    > może być nawet chwilowo odkształcona opona jeśli auto długo stało.

    ja pierdole, co za idioci tutaj pisza :)

    Sam jesteś idiota i jak widać masz nikłą wiedzę oraz doświadczenie w temacie
    w którym zabierasz niepotrzebnie głos.

  • 13. Data: 2011-01-26 13:51:00
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Mnie drga przy hamowaniu,a to po wymianie tarcz hamulcowych-stare orginały na
    nowe podróby.
    Jak mówi przysłowie:zamienił stryjek siekierkę na kijek.
    Ale nie przeszkadza bo jezdze wolno [tak do 190km\h]
    pozdro.jack

  • 14. Data: 2011-01-27 10:41:36
    Od: n...@o...pl

    Witam ponownie.

    > "chwilowo" ?? tzn że po przejechaniu iluś km wróci do normalności ???
    To zależy. Jeśli zaczynam sezon po zimie i kilku miesiącach postoju to trzeba
    kilkuset km. Jeśli stało tydzień to wystarcza kilkanaście do kilkudziesięciu km.
    Idiotami się nie przejmuj. Nie są groźni.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/