  • 1. Data: 2011-01-24 20:53:37
    Temat: Lekkie drgania kierownicy - pytanie
    Od: MS <h...@w...pl>

    Witam

    Byłem na jeździe próbnej Vectra C i przy prędkości 110 - 120 km czuć
    drgania na kierownicy ale dosłownie delikatne. Co może być przyczyną ??
    źle wyważone koła ?? felgi 17 cali, opony zimowe, czy może być inna
    przyczyna ??

  • 2. Data: 2011-01-24 21:11:37
    Temat: Re: Lekkie drgania kierownicy - pytanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-24 20:53, MS pisze:
> [...]
    > drgania na kierownicy ale dosłownie delikatne. Co może być przyczyną ??
    > źle wyważone koła ?? felgi 17 cali, opony zimowe, czy może być inna

    Najprawdopodobniej źle wyważone koła.

    Przy obecnej pogodzie (okolice zera) wystarczy, że trochę wody spłynie
    po jeździe w jakiś rowek felgi i tam zamarznie.

  • 3. Data: 2011-01-25 00:06:30
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A oryginalne felgi czy "obce"? Jesli obce to czy maja pierscienie
    centrujace?

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-01-25 00:23:14
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    >Jesli obce to czy maja pierscienie
    > centrujace?

    wyjasnij nam specu jakie to ma znaczenie. tylko bez nadmiernego pierdolingu.

  • 5. Data: 2011-01-25 01:36:03
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Wiesz, tez nie moglem uwierzyc, ze to ma szanse pomoc ale po ktoryms
    wywazaniu oraz zakupie nowego kompletu opon nabylem centry i problem
    zniknal. A te, ktore wyje*** nie byly w cale zle ;/

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2011-01-25 01:43:17
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Wiesz, tez nie moglem uwierzyc, ze to ma szanse pomoc ale po ktoryms
    > wywazaniu oraz zakupie nowego kompletu opon nabylem centry i problem
    > zniknal. A te, ktore wyje*** nie byly w cale zle ;/

    mialo byc bez pierdolingu.

  • 7. Data: 2011-01-25 03:11:51
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mialo byc bez pierdolingu.
    Pierdoling to naturalna i słuszna reakcja na kretyning.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2011-01-26 09:24:58
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

> [...]
    > drgania na kierownicy ale dosłownie delikatne. Co może być przyczyną ??
    > źle wyważone koła ?? felgi 17 cali, opony zimowe, czy może być inna
    Przyczyn może być co najmniej kilka. Niewyważone koło, krzywa felga, uszkodzona
    opona, zamarznięty śnieg albo lód na obręczy. Przy 17-tkach i niskim profilu
    może być nawet chwilowo odkształcona opona jeśli auto długo stało.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 9. Data: 2011-01-26 10:19:17
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 09:24, n...@o...pl pisze:
> [...]
    > opona, zamarznięty śnieg albo lód na obręczy. Przy 17-tkach i niskim profilu
    > może być nawet chwilowo odkształcona opona jeśli auto długo stało.

    "chwilowo" ?? tzn że po przejechaniu iluś km wróci do normalności ???

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-01-26 10:23:58
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    >Przy 17-tkach i niskim profilu
    > może być nawet chwilowo odkształcona opona jeśli auto długo stało.

    ja pierdole, co za idioci tutaj pisza :)