  • 11. Data: 2010-09-05 21:09:20
    Temat: Re: Lekkie OT z Radiem Zet w tle [crosspost]
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > W wiadomości
    rnetia.pl
    > Takie rady to sobie wsadź tam gdzie słońce nie zagląda
    > Big Jack
    No to przepraszam.
    Ciesz się kolego z firmy Radio Zet, że większość jeszcze się nie
    zorientowała co reklamujesz
    w tym poście.
    Jeszcze trochę, to się dowiesz co sobą Radio Zet reprezentuje.
    Tak się tutaj tępi ukrytych spamerów.
    Zwłaszcza tych z crosspostem i OFF Topickiem
    EOT.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 12. Data: 2010-09-05 21:53:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Sylwester Łazar* napisał(-a):

    > No to przepraszam.
    > Ciesz się kolego z firmy Radio Zet, że większość jeszcze się nie
    > zorientowała co reklamujesz
    > w tym poście.

    Nawet nie wiesz jak bardzo chciałbym coś zareklamować. I to nie z
    przekonań, ale z czystego wyrachowania. Niestety, póki co nikt z taką
    ofertą do mnie nie wystąpił, czego nawet żałuję. Tak więc Twoje
    wynurzenia o rzekomym reklamowaniu czegokolwiek są wyciągnięte z tego
    miejsca, gdzie polecałem Ci wsadzić swoje rady.

    > Jeszcze trochę, to się dowiesz co sobą Radio Zet reprezentuje.

    Co sobą prezentuje, to ja wiem bez dodatkowego uświadamiania, Twojego w
    szczególności. Interesował mnie li tylko techniczny aspekt opisywanego
    problemu i nic więcej. Natomiast Ty próbowałeś mnie przeciągnąć do
    wiernych radia z mordą. To już nie była nawet kryptoreklama, a jawna
    agitacja.

    > Tak się tutaj tępi ukrytych spamerów.

    Nikt mnie nie tępi. "Nikt" nabiera tutaj szczególnego znaczenia w
    odniesieniu do Ciebie. Ale zawsze możesz mnie wrzucić do KF. A co, nie
    wolno Ci? Wręcz nakazuję Ci zrobić to.

    > Zwłaszcza tych z crosspostem i OFF Topickiem

    Problem był na styku problematyki dwóch grup, stąd crosspost. FUCK!! Kim
    Ty jesteś, żebym Ci się tłumaczył? Nikim. Wszystko odszczekuję

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2010-09-06 10:18:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Całkiem całkiem OT
    >
    > Nachalność reklam (w całych mediach zresztą) skutecznie mnie do nich
    > zniechęca. Skutek jest taki że przestaję słuchać-oglądać.
    > Dziwię się specjalistom od reklamy że jeszcze nie wpadli że zależność jest
    > zdeko inna niż sobie myślą. Nachalna, wrzeszcząca, uciążliwa reklama już
    > nie działa.

    Też tak uważam i się dziwię, żę firmy dające reklamy sie nie zorientowały.
    Chyba agencje reklamowe odpowiednio preparują badania

  • 14. Data: 2010-09-08 20:58:27
    Od: Grzegorz Tomczyk <s...@N...mail.ats.pl>

    W dniu 04.09.2010 11:34, jerzu pisze:
    > Co prawda wczoraj musiał chyba nawalić jakiś nadajnik w
    > okolicach Częstochowy (Radomsko?), bo w samej Częstochowie i okolicach
    > odbiór Zetki był baaardzo mizerny.

    Zetka nadaje z Wręczycy:

    http://emi.emitel.pl/EMITEL/obiekty.aspx?obiekt=DODR
    _S1A