    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lekki OT: Zegar z wyświetlaczem laserowym
    Date: Sat, 17 Apr 2010 13:00:36 +0200

    On Sat, 17 Apr 2010 01:26:38 +0200, Konop wrote:

    >Ciekawie musi być rozwiązana precyzja... Drobne odchylenie na pierwszym
    >lusterku, potem na drugim, trzecim... i by nic nie było.... no ale
    >byłoby to interesujące, gdyby był dokładny opis ;)...

    Na wlasnie - czy ja czegos nie widze, czy tam nie podano konstrukcji
    skanera ?

    >pewnie siedzą tam po prostu krokowce...

    Krokowce sa troche za wolne.

    Chodzi mi po glowie uzycie dwoch silniczkow ze skosnie zamontowanymi
    lusterkami. Razem to powinno robic cos typu "figury Lissajou",
    scanning bedzie dosc chaotyczny, ale pokrywa pewien obszar.
    A dalej to juz tylko zapalac laser w odpowiednich momentach.
    FPGA potanialo, moze sie kiedys zmobilizuje :-)

    Znajomi sie kiedys smiali ze wkrotce nie beda potrzebowali kabla do
    drukarki - tyle juz maja roznych kluczy do programow na porcie LPT :-)

    J.