  • Data: 2011-10-25 07:25:36
    Temat: Re: Lejek metalowy.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 24, 8:22 pm, Marcin Jan <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    6-filtr-paliwa-nis...

    > witam
    > Ostatnio robię często trasę Siewierz- Jędrzejów i chyba w Szczekocinach
    > przed jednym z domów powystawiane są lejki (właśnie metalowe) oraz inne
    > rzeczy z blachy cynkoej (konewki, korytka etc). Mogę zapytać po ile. A
    > jak jesteś ze śląska to mogę kupić i sobie odbierzesz.
    > Daj znać na t...@w...pl
    Dziekuje za propozycje.
    Ale szukam lejka niebylejakiego. Zalezy mi zeby byl z tą fikuśną
    siatką i niestety wiedza o tym tajemnym wynalazku juz chyba zanika bo
    ani na stronach z lejkami ani tutaj nei moge znalezc informacji i tym
    ze dany lejek z siatka ma te moc powstrzymywania wody.

    Znalazlem jeden "super funnel" siakis hamerykanski. A u nas zero.