  • Data: 2016-02-19 11:34:12
    Temat: Re: Ledy "same" swiecą- chyba już było;)
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-19 o 11:20, J.F. pisze:
> [...]

    Też tak zrobiłem gdzie się dało

    > Te "zarowki halogenowe" w takiej cenie, ze sie nie oplacaja :-)
    > A oszczednosci duzych nie wnosza - to jest moze 20%, a nie 80 ...

    Jeżeli mówisz o halogenach na 230V, to faktycznie tak różnie, ale jeżeli
    o 12V, to OSRAMy mam od ponad 10 lat wciąż te same (niedawno odkryłem
    gdzie zapodziała się zapasowa żaróweczka). Jak żarówki były po złotówce,
    to oszczędności faktycznie niewielkie, ale jak teraz są po 5? Oczywiście
    mówię o oszczędności na samym kupnie żarówek, bo prądu to faktycznie
    wiele mniej nie zjadają, ale przyjemniej świecą.

    Pozdrawiam

    DD