    From: HF5BS <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ledy bezpośrednio z 230V - czy tak można
    Date: Fri, 09 Sep 2016 23:18:00 +0200

    W dniu 09.09.2016 o 17:41 ToMasz <N...@o...pl> pisze:

    > mostek graetza, prąd 15-17mA, w następnych pracach może dość do 30mA

    To pewnie wytrzyma. Kondziołki przygładzą udary i będzie git :)

    > Jak to nie problem - ilustruj

    Inaczej bym nie oferował... Jedynie, to za dnia to zrobię, bo na razie
    borykam się ze skutkami gigantycznego pofragmentowania plików, tak
    mocnego, ze transfer spadł do 0.35 MBps, zamiast być stukrotnie większy.
    Już czwarty dzień podchodzę... System działa, tylko nieziemsko muli, gdy
    odpalę program działający z tymi plikami

    > Moja mama się w to bawiła (sp9cośtam) jak naciskała PTT to TV sharp

    Znam kilka licencjonowanych pań :)
    A OTV - ale śmiesznie wariował, jak włączałem przy nim nadawanie :)

    > gasł. jak puszczała, TV zaczynał działać :)

    Ja pamiętam, jak kolega po radiu trzymał swoje radio w ręce, Alan CT145,
    mały, wygodny... Ja miałem swoje radio, stoimy od siebie ok. metra,
    naciskam PTT i... Alanek pyk, wyłączył się. Samo radio nie wytrzymało pola
    w.cz. :)) Puszczam PTT i radyjko znów działa :) Z ciekawości
    spróbowaliśmy, na ile najdalej mogę zdalnie "operować" radiem kolegi - do
    ok. 2 metrów. Poprosiłem kolegę, żeby moje radio podsmażył - jedynie
    traciło czułość antena w antenę - przesterowanie wzmacniacza w.cz. i
    mieszacza. Ale ono nie miało procesora, jedynie syntezę.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"