    From: "Ryjek" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Led driver pl-2012 poblem
    Date: Sun, 12 Apr 2009 15:46:03 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:grs95a$861$1@news.onet.pl...
    > Ten to pewnie 10 mikro.
    > a drugi gabarytowo o połowę mniejszy ma zwarcie i
    > Czy to aby na pewno kondensator an nie np dławik ?
    >
    > G.B.
    Pewności nie mam żadnej, bo nie mam schematu. Elektronika zajmowałem sie
    jakieś 10 lat temu.
    Szukałem w googlach jakieś schematu przetwornicy na tym tranzystorze ale nie
    znalazłem.
    Ma obudowę jak kondensatoe tylko bez napisów. Po jednej stronie jest ucięte
    5 C (5stopniC) spory odstęp V i znów ucięte V.
    Jeżeli to dławik to jestem w lesie, bo tranzystor wymieniłem, wszystkie
    diody sprawdziłem, inych półprzewodników nie ma. Kondensatory sprawdziłem
    czy nie mają zwarcia. Wyszedł ten jeden.
    Nie wiem co dalej.