  • Data: 2016-03-14 20:06:01
    Temat: Re: Leci olej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >http://pokazywarka.pl/oalxse/
    >przy 3 wtryskiwaczach. Wytarłem, żeby mieć pewność skąd to leci,
    >pojechałem przetestować kilka km (120-130km/h, obroty do 4500) i nic.
    >Jeździłem potem cały miesiąc po mieście i było sucho.
    >Wróciłem właśnie z trasy, gdzie jechałem 2x 100km autostradą
    >120-140km/h, przy 3000-3500 obrotów i znowu dokładnie to samo.
    >Czyli zaczyna lecieć przy dłuższej jeździe z dużą prędkością.
    >No i pytanie co to może być? Tam są takie simmeringi, jeden miałem

    simmeringi ?
    One wygladaja tak
    https://de.wikipedia.org/wiki/Wellendichtring

    I sluza do uszczelnienia obrotowych walow.

    A Tobie jak rozumiem nic sie tam nie obraca.
    Albo przecieka doprowadzenie/odprowadzenie oleju, albo uszczelka
    wtryskiwacza, albo w ogole jeszcze gdzie indziej - choc nie widac, aby
    z gory splywalo.

    J.