  • 21. Data: 2007-03-22 11:45:12
    Temat: Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie i nieco OT]
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Zbigniew Sikora napisał(a):
> [...]
    > się wątpić, gdyż mielibyście potem problem ze spojrzeniem w lustro.
    > Pan Le Guern i jego drugi francuski kumpel łamiąc prawo najpierw poprzez
    > odmowę dzierżawy linii, a potem przez instalację tłumików doprowadzili
    > wielu ISP do bardzo poważnych problemów. Zakupione tuż przedtem
    > koncentratory, wybudowane kable rozdzielcze i trunki praktycznie
    > pozostały niewykorzystane. Gdybym miał okazję splunął bym tym panom w
    > twarz. Tak się interesów nie prowadzi.
    >
    > Współczuję głęboko pani Annie Streżyńskiej, że musi mieć do czynienia z

    Sorki ale my staneliśmy przed tym samym problemem.
    Tzn. braku stabilności współpracy z TPSA - zaczeliśmy więć od podstaw
    robić projekty, budować własną kanalizację i infrastrukturę
    światłowodową. Trwa to, kosztuje ale przynajmniej sprawia dużo
    statysfakcji że coś tam sensownego jest zrobione i działa.
    Fakt nie wszedzie się da kopać i tu jest problem (np. centra dużych miast).

    Natomiast fakt - zmiany tego co było budzą pewnien niesmak. Ale z
    drugiej strony jest to biznes.

    Coż w PL można TPSA przyrównać do OPEC.
    Dla nich liczą się nie firmy ale plany finansowe, obrót sprzedaż.
    Nie ludzie a zyski.

  • 22. Data: 2007-03-22 13:30:08
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):

> [...]
    tak wzieli sie. Zamkneli Emila Wasacza na dwa dni, po czym musieli mu
    zaplacic odszkodowanie za "niesluszne zatrzymanie". oczywiscie z
    pieniedzy podatnikow.
    w tym kraju nigdy nie bedzie dobrze, bo rzadzacy w praktyce nie
    odpowiadaja ani karnie ani finansowo za swoje zabawy.

    pzdr

  • 23. Data: 2007-03-22 13:32:57
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > TPSA to firma publiczna należąca do państwa francuskiego. Czyli państwowa.

    a jak bysmy weszli w ostry konflikt z francja to kazaliby np wylaczyc
    wszystkie centrale w kraju ;-)

    pzdr

  • 24. Data: 2007-03-22 13:41:31
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2007 14:32:57 +0100, Wojciech Wielogorski wrote:

    > a jak bysmy weszli w ostry konflikt z francja to kazaliby np wylaczyc
    > wszystkie centrale w kraju ;-)

    sieci komórkowe by się zapchały a VoIPy by zaczęły ostro kwitnąć

    ciekawe jak długo by trwał chaos spowodowany wyłączeniem wszystkich
    central ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 25. Data: 2007-03-22 13:44:07
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    22-03-07, futszaK <f...@g...com> napisał(a):

    > sieci komórkowe by się zapchały a VoIPy by zaczęły ostro kwitnąć
    >
    > ciekawe jak długo by trwał chaos spowodowany wyłączeniem wszystkich
    > central ?

    Pewnie krocej niz nam sie wydaje. Zastanawia mnie bardzo jak radza
    sobie lokalni operatorzy oferujacy internet + voipa na malych
    osiedlach. Podejscie do klienta musza pewnie miec lepsze od tpsa ;)

    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 26. Data: 2007-03-22 14:37:54
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    futszaK napisał(a):

    > sieci komórkowe by się zapchały a VoIPy by zaczęły ostro kwitnąć
    nie chcialem juz dodawac ze rowniez wszystkie wezly sieci dostepowych.
    lepsza bron niz rakiety dalekiego zasiegu.

    pzdr

  • 27. Data: 2007-03-22 14:40:05
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2007 14:44:07 +0100, Maciej Jan Broniarz wrote:

    > Pewnie krocej niz nam sie wydaje. Zastanawia mnie bardzo jak radza
    > sobie lokalni operatorzy oferujacy internet + voipa na malych
    > osiedlach. Podejscie do klienta musza pewnie miec lepsze od tpsa ;)

    przede wszystkim personalna odpowiedzialność za jakość i bylejakość
    świadczonej usługi o czym wie każdy kto chociaż raz miał problem z
    załatwieniem czegoś w fTP,wtedy widać w jak pięknym stylu wszyscy tepsiarze
    unikają jakiejkolwiek personalnej odpowiedzialności odsyłając do
    infolinii, zwalając na CRM, przepraszając, opowiadając różne dziwne
    historie i oczywiście za każdym razem rozmowa jest z inną papugą

    U małego operatora jest zwykle ktoś personalnie odpowiedzialny, który
    znając całą sprawe jest skłonny załatwić wszystko, od konfiguracji
    komputera u klienta do załatwienia reklamacji złej jakości działania usługi

  • 28. Data: 2007-03-22 15:14:59
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2007 15:37:54 +0100, Wojciech Wielogorski wrote:

    > nie chcialem juz dodawac ze rowniez wszystkie wezly sieci dostepowych.
    > lepsza bron niz rakiety dalekiego zasiegu.

    ....i wyłączamy prąd na emitelu....

  • 29. Data: 2007-03-22 16:03:17
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    futszaK wrote:

    > ....i wyłączamy prąd na emitelu....

    E, oni mają po dwa agregaty i podziemne zbiorniki na paliwo z zapasem na 2
    tygodnie.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 30. Data: 2007-03-22 16:10:52
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2007 17:03:17 +0100, Tomasz Śląski wrote:

    > E, oni mają po dwa agregaty i podziemne zbiorniki na paliwo z zapasem na 2
    > tygodnie.

    ale mowa tu o wyłączeniu administracyjnym z polecenia góry a na takie
    żadne agregaty i zbiorniki na palivo nie pomogą :/