  • 1. Data: 2010-04-19 19:51:39
    Temat: Laweta potrzebna
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czy jest na Slasku jakas sieciowa wypozyczalnia przyczep, ktora ma w
    ofercie lawety? Potrzebuje lawete tylko na trase Katowice - Gdansk, a
    tylko w sieciowkach mozna wziac i oddac przyczepe w roznych miejscach.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2010-04-19 19:59:17
    Temat: Re: Laweta potrzebna
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy jest na Slasku jakas sieciowa wypozyczalnia przyczep, ktora ma w
    > ofercie lawety? Potrzebuje lawete tylko na trase Katowice - Gdansk, a
    > tylko w sieciowkach mozna wziac i oddac przyczepe w roznych miejscach.

    niestety chyba nie ma takiej opcji
    przynajmniej jak szukałem przyczepy to nikt nie oferował takiej usługi
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-04-19 23:28:17
    Od: "MK" <c...@g...com>

    > Czy jest na Slasku jakas sieciowa wypozyczalnia przyczep, ktora ma w
    > ofercie lawety? Potrzebuje lawete tylko na trase Katowice - Gdansk, a
    > tylko w sieciowkach mozna wziac i oddac przyczepe w roznych miejscach.

    Rozumiem że chcesz zminimalizować koszty ??

    Spróbuj na giełdzie TRANS, może jakaś lohra będzie leciała w tym kierunku i
    za trochę większe pieniądze przewiezie Ci ten samochód. Zawsze taniej niż 2
    strony swoim autem ...

  • 4. Data: 2010-04-20 13:54:33
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    MK pisze:

    > Rozumiem że chcesz zminimalizować koszty ??

    Dokladnie :)

    > Spróbuj na giełdzie TRANS, może jakaś lohra będzie leciała w tym kierunku i
    > za trochę większe pieniądze przewiezie Ci ten samochód. Zawsze taniej niż 2
    > strony swoim autem ...

    Moj "holownik" i tak i tak jedzie w ta trase, tyle ze wraca dopiero po
    5-6 dniach a auto, ktore chce przewiezc bedzie prawdopodobnie wracac na
    wlasnych kolach. Szkoda mi, zeby laweta stala prawie tydzien, a licznik
    nabijal doby.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 5. Data: 2010-04-20 17:21:20
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Kwi, 19:51, RadekNet <r...@r...com> wrote:
    > Czy jest na Slasku jakas sieciowa wypozyczalnia przyczep, ktora ma w
    > ofercie lawety? Potrzebuje lawete tylko na trase Katowice - Gdansk, a

    moze http://www.statoil.pl/?pid=40&mid=45

    wg www maja w ofercie A2002BHT , stacje z wypozyczalniami na Slasku i
    w Gdansku...

    WS

  • 6. Data: 2010-04-20 19:50:47
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 08:21:20 -0700 (PDT), WS na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > moze http://www.statoil.pl/?pid=40&mid=45

    > wg www maja w ofercie A2002BHT , stacje z wypozyczalniami na Slasku i
    > w Gdansku...

    Ooo, czyżby zmieniło się ? Jakiś czas temu tam gdzie pozyczałeś, tam
    musiałeś oddać :]

    "Wiara religijna jest rzeczą, którą należy samemu zdobyć, a nie
    odziedziczyć."

  • 7. Data: 2010-04-20 22:30:39
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Ooo, czyżby zmieniło się ? Jakiś czas temu tam gdzie pozyczałeś, tam
    > musiałeś oddać :]

    bezzwględnie nadal tak jest i ponoć nigdy nie było inaczej
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2010-04-20 23:18:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 20 Kwi, 22:30, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > bezzwględnie nadal tak jest i ponoć nigdy nie było inaczej

    no to sorry za zamieszanie... przyczepy widzialem na ktoryms statoilu
    i tak jakos mi sie przypomnialo... nigdy nie wypozyczalem, a na ich
    stronie nie widze regulaminu...

    BTW nawet nie przyszlo mi do glowy, ze tak beznadziejnie mozna to
    zorganizowac ;)

    WS