  • 1. Data: 2013-01-12 17:33:01
    Temat: Launcher
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    Możecie polecić jakiś darmowy launcher dla Android.

  • 2. Data: 2013-01-12 18:54:22
    Temat: Re: Launcher
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-01-12 17:33, Kamikazee pisze:
    > Możecie polecić jakiś darmowy launcher dla Android.

    Bardzo dziękujemy za to pozwolenie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2013-01-12 20:17:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.01.2013 17:33, Kamikazee pisze:
    > Możecie polecić jakiś darmowy launcher dla Android.

    <4 zeam

  • 4. Data: 2013-01-12 21:56:50
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 12 Jan 2013 17:33:01 +0100, Kamikazee <n...@n...pl> wrote:

    >Możecie polecić jakiś darmowy launcher dla Android.

    Zależy jaka wersja andka. Jeśli to 2.3 gingerbread to całkiem fajnie
    wygląda i działa na nim darmowy holo launcher.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-01-12 22:03:21
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 12 Jan 2013 17:33:01 +0100, Kamikazee <n...@n...pl> wrote:

    >Możecie polecić jakiś darmowy launcher dla Android.

    u mnie na tablecie i telefonie z JB chodzi Nova. <rs>

  • 6. Data: 2013-01-14 18:33:35
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 12-01-2013 18:54, Akarm wrote:

    >Bardzo dziękujemy za to pozwolenie.
    >
    >--
    > Akarm
    >http://bykom-stop.avx.pl

    Dawno się tak nie uśmiałem

    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 7. Data: 2013-10-22 23:46:46
    Od: "STS_OVLP" <d...@g...com>

    Użytkownik "Akarm" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo dziękujemy za to pozwolenie.

    LOL

    Uprasza się o trollowanie najlepiej na grupie test.dlakretynow.pl