  • 11. Data: 2011-09-13 10:46:43
    Temat: Re: Latające Audi w Gdyni
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości news:4e6e8a4b$0$2491$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak się na tym odcinku pogina nie wiadomo ile w deszczu, to tak
    > się kończy.
    > Tam są dość głębokie koleiny.
    > Ostatnio dokładnie w tym miejscu testowałem odporność różnych
    > opon na aquaplanning.

    Filmujacy ma dosc dobre, moze nie na rajdy, ale hamuja na mokrej
    drodze swietnie :-)

    P.S. No i jak to jest - lepiej hamowac hamulcem czy aaltonenem ?

    J.

  • 12. Data: 2011-09-13 10:57:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pa_blo" <i...@M...PYLY> napisał
    > Użytkownik "Papkin" napisał w wiadomości grup ani jednej qrfy,
    > szacunek :) Ciekawe czy telefon mial w rece czy zestaw
    > sluchawkowy hmm i pelna kulturka :)
    >
    > No pacz pan... jak normalne zachowanie moze ludzi zadziwic ;)

    Normalne to jest w takiej sytuacji powiedziec "o k*, ale jebnal"
    :-)

    A tu jakis katolik, ale slaby, bo wymienia imie boze nadaremno :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-09-13 12:16:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Sep 2011 09:10:16 +0200, Papkin

    > ani jednej qrfy, szacunek

    No przecież nawet go tamten nie tknął... :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 14. Data: 2011-09-13 21:20:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-13 10:46, J.F. pisze:

    > Filmujacy ma dosc dobre, moze nie na rajdy, ale hamuja na mokrej drodze
    > swietnie :-)

    Cywilne opony jeżeli chodzi o jazdę po głębokiej wodzie są doskonałe,
    zwłaszcza jak są nowe - w sporcie chyba nigdy nie stosuje się aż tak
    gęsto i tak głęboko ciętych opon jak opony cywilne.

    http://www.fourstarmotorsports.com/Products/Tires/Pi
    relliTechnicalInfo/AsphaltRallyTireTechicalInfo/tabi
    d/448/Default.aspx
    Nawet opona na "extreme rain conditions" w cywilu uchodziłaby za jeszcze
    za prawie slicki :)

    > P.S. No i jak to jest - lepiej hamowac hamulcem czy aaltonenem ?

    Myślę że hamulcem :)
    Ten z aaltonenem jeszcze miał taki mankament że większość manewru
    spędził nie dotykając wszystkimi kołami nawierzchni.

  • 15. Data: 2011-09-13 23:41:58
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-13 10:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pa_blo" <i...@M...PYLY> napisał

    > Normalne to jest w takiej sytuacji powiedziec "o k*, ale jebnal" :-)
    >
    > A tu jakis katolik, ale slaby, bo wymienia imie boze nadaremno :-)

    Ojtam, ojtam, przeprosił!

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2011-09-13 23:43:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-13 00:12, to pisze:
    > begin Abrakadabra

    > Ale o co chodzi? Dlaczego to audi tak lata i koziołkuje? Nie może jechać
    > prosto? Nie rozumiem. :/

    Kierownik jechał szybko i bezpiecznie. On też pewnie Puławską w
    Warszawie leciał 150.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 17. Data: 2011-09-14 01:41:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > Kierownik jechał szybko i bezpiecznie. On też pewnie Puławską w
    > Warszawie leciał 150.

    Dzięki za wyjaśnienie, nie mogłem spać z tej niewiedzy. :(

  • 18. Data: 2011-09-14 06:40:07
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-13 23:43, Grejon wrote:

    > Kierownik jechał szybko i bezpiecznie. On też pewnie Puławską w
    > Warszawie leciał 150.

    Tamten co leciał Puławska 150 to raczej nie:(

    Shrek.

  • 19. Data: 2011-09-14 22:34:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-13 21:20, Tomasz Pyra pisze:

    > Nawet opona na "extreme rain conditions" w cywilu uchodziłaby za jeszcze
    > za prawie slicki :)

    Tak jeszcze w sprawie zachowania na wodzie opon używanych w sporcie:
    http://www.youtube.com/watch?v=wMz4AMNNPr0

    Nowe cywilne by tam sobie poradziły znacznie lepiej :)