  • 1. Data: 2011-09-12 23:47:15
    Temat: Latające Audi w Gdyni
    Od: "Abrakadabra" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ktoś z Was to widział ?
    Ale filmujący, pełny spokój i kulturalnie zakończył rozmowę ;)
    http://www.sadistic.pl/dachujace-audi-vt87783.htm

  • 2. Data: 2011-09-13 00:12:29
    Temat: Re: Latające Audi w Gdyni
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Abrakadabra

    > Ktoś z Was to widział ?
    > Ale filmujący, pełny spokój i kulturalnie zakończył rozmowę ;)
    > http://www.sadistic.pl/dachujace-audi-vt87783.htm

    Ale o co chodzi? Dlaczego to audi tak lata i koziołkuje? Nie może jechać
    prosto? Nie rozumiem. :/

  • 3. Data: 2011-09-13 00:19:13
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-12 23:47, Abrakadabra pisze:
    > Ktoś z Was to widział ?
    > Ale filmujący, pełny spokój i kulturalnie zakończył rozmowę ;)
    > http://www.sadistic.pl/dachujace-audi-vt87783.htm

    Widac, ze facet z klasa.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-09-13 00:40:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-12 23:47, Abrakadabra pisze:
    > Ktoś z Was to widział ?
    > Ale filmujący, pełny spokój i kulturalnie zakończył rozmowę ;)
    > http://www.sadistic.pl/dachujace-audi-vt87783.htm

    Jak się na tym odcinku pogina nie wiadomo ile w deszczu, to tak się kończy.
    Tam są dość głębokie koleiny.

    Ostatnio dokładnie w tym miejscu testowałem odporność różnych opon na
    aquaplanning.

  • 5. Data: 2011-09-13 01:02:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tomasz Pyra

    > Ostatnio dokładnie w tym miejscu testowałem odporność różnych opon na
    > aquaplanning.

    W audi?

  • 6. Data: 2011-09-13 01:29:50
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > Jak się na tym odcinku pogina nie wiadomo ile w deszczu, to tak się kończy.
    > Tam są dość głębokie koleiny.
    >
    > Ostatnio dokładnie w tym miejscu testowałem odporność różnych opon na
    > aquaplanning.

    i przy ilu zrywa tak ze już nie przyspiesza ? i czy szpera jest ?

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-09-13 01:41:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-13 01:29, Michał pisze:

    > i przy ilu zrywa tak ze już nie przyspiesza ?

    Na slicku około 80, po docięciu opony jakieś 130.
    Tylko tam są naprawdę głębokie te koleiny.

    > i czy szpera jest ?

    Torsen

  • 8. Data: 2011-09-13 01:58:05
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Na slicku około 80, po docięciu opony jakieś 130.
    > Tylko tam są naprawdę głębokie te koleiny.

    > Torsen

    to się zgadza z moimi :)

    110km/h na tym:
    http://allegro.pl/safrane-2-0-16v-alize-phase2-klima
    -jezdzi-i1805862224.html

    140km/h poprzednikiem z chyba visco FWD, podobny tylko wyższy model:
    http://ciberick.free.fr/safrane/image/carrosserie%20
    safrane%20ph1/963%20vert
    %20anglais.JPG

    w jednym po prostu potem się ślizgał, drugi (szybszy) mulił silnik,
    w wolniejszym czuć było delikatne rzucanie.

    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2011-09-13 09:10:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Abrakadabra wrote:
    > Ktoś z Was to widział ?
    > Ale filmujący, pełny spokój i kulturalnie zakończył rozmowę ;)
    > http://www.sadistic.pl/dachujace-audi-vt87783.htm

    ani jednej qrfy, szacunek :) Ciekawe czy telefon mial w rece czy zestaw
    sluchawkowy hmm i pelna kulturka :)

  • 10. Data: 2011-09-13 09:54:46
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "Papkin" napisał w wiadomości grup

    ani jednej qrfy, szacunek :) Ciekawe czy telefon mial w rece czy zestaw
    sluchawkowy hmm i pelna kulturka :)

    No pacz pan... jak normalne zachowanie moze ludzi zadziwic ;)

    --
    Picasso