  • Data: 2010-06-14 08:15:41
    Temat: Re: Laserowe mierniki pomiaru
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek Daniluk pisze:

    > Po 2 ten Pan też nie ma ręki ze stali, a przy odległości pomiaru do
    > około kilometra to jak drgnie mu ręka o 1cm to kilometr dalej ile to
    > jest set metrów w jedną i w drugą stronę ?? Jaka jest pewność że pomiar
    > był akurat dla tego samochodu akurat z takiej odległości ?? Ja tam nie
    > wierzę i moim zdaniem to jest pole do wielkich nadużyć.
    > Dlatego jak jeżdzę gdzieś dalej to najczęściej w GPSie zapisuję ślad
    > (automapa).

    Czlowiek, ktory na 1000m potrafi skutecznie wycelowac nazywany jest
    zwyczajowo snajper i najczesciej celuje z pozycji lezacej, najczesciej
    do nieruchomego celu. Z wolnej reki to mozna sobie na 100m SKUTECZNIE
    celowac. Co prawda nie wiem jak szaroka jest wiazka lasera,
    przypuszczam, ze nie jest to punkt, ale im szersza tym gorzej dla
    odleglosci (obce obiekty w "kadrze"), im wezsza tym.... tez gorzej dla
    odleglosci (niemozliwe wycelowanie).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl