  • Data: 2010-04-30 13:09:20
    Temat: Re: Laser mono/kopiowanie/LAN i Duplex - z serii co wybrać? :-)
    Od: gogo <g...@g...gogo> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekoniecznie z literkami. Ja mam Canona MF4660PL (bez 'd' i 'n') a ma
    > sieć i dupleks, tonery pasują od HPLJ 1010, nie ma chipa, ja kupuję
    > zamienniki po 65zł na ok. 3000 stron.

    Ostation rodzice kupili Canon MF4340d, co jak na ich potrzeby to jest wypas.
    Powiadasz, że tonery (FX-10) do tych Canonow to to samo co tonery do hp
    lj 1010? Orientujesz sie czy Canon MF4340d tez bezproblemowo lyknie
    toner przeznaczony do hp lj 1010. Czy w zamiennikach jest jakis
    specjalny chip pasujacy tylko do wybranych modeli, firm?
    Z tego co znalazlem to toner do canona to 79zl, a do hp 64zl - po co
    przeplacac...