  • Data: 2009-04-26 16:47:51
    Temat: Re: Laptopa chcialem kupic...
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
    news:16yar3knzy0ja.1vxmep5dtvk5l.dlg@40tude.net...
    > Kto się zna, ten używa programu antywirusowego. Chyba, że z komputera
    > korzysta w sposób bardzo specyficzny.

    polemizowalbym, kto sie zna (ale tak naprawde zna) raczej antywirusow
    nie potrzebuje

    sam moje free av instaluje bardziej z przyzwyczajenia niz potrzeby,
    przez ostatnie pare lat nie zauwazylem niczego poza false positive
    w stylu cain, pskill i kilku innych

    warunkiem jest oczywiscie polatany system, odpowiednia jego konfiguracja,
    odwiedzanie dziwnych stron z przegladarka w 'piaskownicy', i odpowiednie
    obchodzenie sie z poczta

    antywirusy z zalozenia zabezpieczaja przed znanymi zagrozeniami, wiec
    jezeli ktos wie co robi to wcale nie sa mu niezbedne