  • 21. Data: 2016-11-10 22:40:29
    Temat: Re: Laptop zamknięty
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-09 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
    > rynku dają radę?

    Dell Latitude serii E6xxx (np mój E6320) bez problemów

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2016-11-11 01:28:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.11.2016 o 21:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przy klawiaturze wyspowej jest łatwiej zrobić w klapce otwory na palce do
    poszczególnych klawiszy.
    > No i zdecydowanie łatwiej przy łech-tacz-ce niż przy tacz-padzie.

    Możesz podłączyć do telewizora

  • 23. Data: 2016-11-11 13:43:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Azjatyckie cfaniaki robią telewizory bez wejść d-Sub i DP, a smart emerikan bojz
    zaczęli projektować laptopy bez hdmi.

    -----

  • 24. Data: 2016-11-11 15:24:24
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Od 3 mój laptop z serii gaming (czyli mocna sztuka)pracuje właściwie
    > non-stop i nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą podstawkę
    > Zalmana pod laptopem która pracuje non-stop.

    "jedynie"...
    :P

  • 25. Data: 2016-11-11 15:27:37
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie
    > pograsz ALE z zamkniętą klapką lapek może coś tam sobie liczysz, przesyłać
    > dane więc dla tego da się ale też nie da się.

    Popracujesz (zewnetrzny monitor, widi, rdp, vnc, ssh, ...).
    Moze tez sluzyc za serwer/klient (http, torrent, ...).

  • 26. Data: 2016-11-11 15:30:30
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

    Np. Gigabyte BRIX i podobne:
    http://www.ceneo.pl/43073069

  • 27. Data: 2016-11-11 15:32:24
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Np. Gigabyte BRIX i podobne:
    > http://www.ceneo.pl/43073069

    Tu jakis tani/okrojony:
    https://www.morele.net/komputer-gigabyte-brix-gb-bac
    e-3160-943191/
    Oczywiscie kazdy wchodzi na VESA.

  • 28. Data: 2016-11-11 15:41:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 10 Nov 2016 04:59:16 -0800 (PST), s...@g...com
    wrote:

    >A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?
    Na oku nie, ale na kilkudziesięciu biurkach mam HP USDT (z zewnętrznym
    zasilaczem laptopowym). Niestety HP się wycofało z tej obudowy więc
    przerzuciłem się na Fujitsu Esprimo Q (520/920) z tymże tam zasilacz
    już grzeje w środku a dotarcie do płyty głównej wymaga wiele czasu i
    kręcenia podczas gdy w HP zajmuje to 5 sekund: odkręcenie (dłonią)
    jednego wkręta i przesunięcie górnej obudowy w tył kompa. W Fujitsu
    prosty dostęp serwisowy jest tylko do RAM, dysku i napędu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 29. Data: 2016-11-11 19:27:29
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 11.11.2016 o 15:24, jakson pisze:

    > "jedynie"...
    > :P

    Czasami gram w bardziej wymagające gry i wydaje mi się że wtedy się
    przydaje a tak to po prostu sobie pracuje czerpiąc zasilanie z USB i
    daje mi większy komfort pracy ze względu na pochylnie laptopa. W
    spoczynku i bez pracy zew karty graficznej nie widzę różnic w nagrzaniu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2016-11-11 23:44:25
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Thu, 10 Nov 2016 10:51:32 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > No i kwestia chłodzenia (zamknięcie pogarsza wentylację)

    Znaczy jak ktoś ma wlot powietrza głównie pomiędzy klawiszami, to
    rzeczywiście może pogorszyć wentylację...

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin