  • 31. Data: 2016-11-12 10:02:01
    Temat: Re: Laptop zamknięty
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 10/11/2016 12:59, s...@g...com wrote:
    > A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

    Sprecyzuj "malutkie" i zastosowanie (platforma, OS), bo jest tego pełno.

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 32. Data: 2016-11-12 10:04:14
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 11/11/2016 18:27, Chris wrote:

    > Czasami gram w bardziej wymagające gry i wydaje mi się że wtedy się
    > przydaje a tak to po prostu sobie pracuje czerpiąc zasilanie z USB i
    > daje mi większy komfort pracy ze względu na pochylnie laptopa. W
    > spoczynku i bez pracy zew karty graficznej nie widzę różnic w nagrzaniu.

    No to zdejmij, wyłącz, sprawdź... Rzeczywistość może okazać się
    zaskakująca. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 33. Data: 2016-11-12 15:32:59
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 12.11.2016 o 10:04, Michal Lukasik pisze:

    > No to zdejmij, wyłącz, sprawdź... Rzeczywistość może okazać się
    > zaskakująca. ;D

    Długo nic nie miałem i nie widzę różnicy w spoczynku, w czasie grania
    pewnie ma znaczenie ale jak stoi brak różnic. Możliwe jest że lapek ma
    tak zaprojektowane kanały wentylacyjne że stanie na blacie nie
    przeszkadza mu w cyrkulacji powietrzem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2016-11-12 16:38:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.11.2016 o 10:02, Michal Lukasik pisze:

    > Sprecyzuj "malutkie" i zastosowanie (platforma, OS), bo jest tego pełno.

    No takie gówienka małe
    2. x86
    3. Windows. 7 albo ostatecznie 10

  • 35. Data: 2016-11-13 19:57:04
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2016 o 21:37 t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > Jakbyś przeczytał o co pytał twórca wątku, to byś wiedział, ze chodzi o
    > PRACĘ laptopa z zamknięta klapką.
    > Mniej pisz więcej czytaj.

    "Wujku" dobra rada, nie zrozumiałeś kpiny.
    Wyraźnie pisałeś "Zamknięcie klapki wygasza ekran", co jest bzdurą!

    --
    Trefniś

  • 36. Data: 2016-11-13 20:00:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W każdym dobrym komputerze wygasza.

    -----

  • 37. Data: 2016-11-13 20:16:30
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2016 o 20:00 ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:

    > W każdym dobrym komputerze wygasza.
    >

    > -----

    Chyba, że go "zepsujesz" przez odpowiednią konfigurację.
    Obaj z was fachowcy typu "nie ruszaj, bo zepsujesz" :)

    --
    Trefniś

  • 38. Data: 2016-11-13 21:58:20
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wygaszanie ekranu lcd to funkcja niejako 'sprzętowa' niezależna od systemu (i od
    komendy 'nic nie rób').
    Oczywiście nie każdy producent musi ją zaimplementowac, tylko po co zamknięty ekran
    ma świecić w klawisze z odległości milimetra?

    -----

  • 39. Data: 2016-11-13 23:05:29
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2016 o 21:58 ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:

> [...]
    > Oczywiście nie każdy producent musi ją zaimplementowac, tylko po co
    > zamknięty ekran ma świecić w klawisze z odległości milimetra?

    Przestań bzdurzyć!
    Poszukaj w sieci jak konfigurować zamykanie klapy pod różnymi systemami
    operacyjnymi i zdaj tu relację. Nauczysz się czegoś, oświecisz grupę i
    pozbędziesz się chęci udawania wiedzy i kompulsywnej obrony jej braków.
    A wcześniej poczytaj o netykiecie usenetu, jak cytować itd.
    EOD, bo mi szkoda czasu...

    --
    Trefniś

  • 40. Data: 2016-11-14 08:16:16
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pokaz mi dobrego laptopa swiecacego zamknietym ekranem w klawisze.
    Nawet, jeżeli system "nic nie robi", to w dobrych laptopach zamknięty ekran się
    wygasza.

    -----