    Subject: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <5bdcce9a$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <prkqdl$9df$1@dont-email.me>
    <5bddf4ab$0$491$65785112@news.neostrada.pl> <prkv41$6u7$1@dont-email.me>
    <X...@l...net>
    <prm9bj$37v$1@dont-email.me> <prmj2n$gd9$1@node2.news.atman.pl>
    <5bded329$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bded658$0$15163$426a74cc@news.free.fr>
    <prmqd6$n7f$1@node2.news.atman.pl>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sun, 4 Nov 2018 14:50:49 +0100

    W dniu 2018-11-04 o 12:46, Animka pisze:

    > W swoim życiu widziałam tylko białe kable. Nawet na giełdzie komputerowej.

    Na giełdzie trafiają się różnie ludzie i też mogą takich rzeczy nie
    ogarniać. Mogą nie chcieć dzielić się z innymi ludźmi takimi
    wiadomościami z najnowszych technologii, mogą też być nastawieni na
    łatwą i szybką sprzedaż. A wiadomo, że białe i niebieskie kable schodzą
    najszybciej.
    Jak chcesz się czegoś więcej dowiedzieć o czerwonych kablach to zajrzyj
    na grupę pl.comp.sieci, tam jest więcej ludzi, którzy się na tym znają.
    Czy będą się chcieli podzielić swoją wiedzą, to nie wiem, ale może warto
    spróbować?