  • 11. Data: 2014-11-07 20:48:30
    Temat: Re: Laptop jako stacjonarny, zamknięta klapa.
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    z wrote:

    > U mnie wystarczy jakieś 2 cm rozwarcia klapy :-) aby przycisk działał.
    > Wystarczy podkładka a i chłodzenie będzie lepsze.
    > System startuje na zewnętrzny monitor ale bez podawania hasła. :-(

    Po ustawieniu monitora zewnętrznego, jako głównego można się zalogować
    na monitorze przy starcie Windows. Ale nadal trzeba uchylać klapę, żeby
    zadziałał przycisk ON. Uchylenie klapy na stałe obawiam się, że by
    skutkowało ciągłym świeceniem się ekranu laptopa.
    Poniekąd niedziałanie przycisku ON przy zamkniętej klapie jest
    zrozumiałe - np. w torbie laptop się nie włączy bez potrzeby w czasie
    transportu. Jednak w mojej konkretnej sytuacji funkcja przenośna prawie
    zanikła.

  • 12. Data: 2014-11-07 21:16:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-05 o 09:28, Poldek pisze:
    > Jak to wygląda ogólnie w laptopach - da się tak ustawić, żeby nie trzeba
    > było w ogóle otwierać klapy?
    > Załóżmy, że przycisk on/off jest z boku. Podłączamy klawiaturę USB,
    > monitor, myszkę. Czy będzie się dało używać latopa bez otwierania klapy
    > przy włączaniu?

    Klapę w swoim przez 2 lata otwierałem kilkanaście razy, a używany
    codziennie oprócz weekendów.
    Po prostu włączam przycisk zasilania i tyle.
    Monitor, klawiatura, mysz, lan wszystko na zewnątrz podłączone do stacji
    dokującej.
    Laptop to Dell Latitude.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2014-11-08 09:52:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-07 o 20:48, Poldek pisze:
    Uchylenie klapy na stałe obawiam się, że by
    > skutkowało ciągłym świeceniem się ekranu laptopa.

    U mnie podczas pracy jest zgaszony. Dell Studio 1555.

    A swoją drogą wolę mieć duży porządny monitor + badziewny ekran laptopa
    jako drugi. Chociażby na pocztę czy inne pierdoły.
    Każdy dodatkowy pixel na wagę złota :-)

> [...]
    > zrozumiałe - np. w torbie laptop się nie włączy bez potrzeby w czasie
    > transportu. Jednak w mojej konkretnej sytuacji funkcja przenośna prawie
    To tak jak u mnie. Tak wyszło.
    Wiem... to nie jest najmądrzejsze ale pocieszam się ilością miejsca
    jakie zajmuje i mniejszym poborem prądu. ( 8 godzin dziennie jest
    włączony bez ekranów jako zdalny pulpit)

  • 14. Data: 2014-11-09 13:12:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Poldek" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > przycisk ON. Uchylenie klapy na stałe obawiam się, że by skutkowało ciągłym

    jezeli ustawisz monitor jako jedyny ekran to laptop bedzie mial
    ekran wylaczony tak dlugo jak monitor bedzie podlaczony (ale jako
    ze jest to ustawienie systemowe to najpierw system musi sie
    uruchomic)

    --
    http://db.org.pl/

  • 15. Data: 2014-11-09 13:54:06
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/11/2014 08:28, Poldek wrote:

> [...]
    > Załóżmy, że przycisk on/off jest z boku. Podłączamy klawiaturę USB,
    > monitor, myszkę. Czy będzie się dało używać latopa bez otwierania klapy

    Przez prawie rok tak uzywalem laptopa. Bylo tam jakies intelowskie
    rozszerzenie do ustawien multi ekranowych, clone, dual, primary i cos tam
    jeszcze. Jedno znich pozwalalo mi przerzucic wszystko na zewnetrzny monitor
    lacznie z logowaniem. Laptop to stary acer z celeronem podlaczony kablem
    vga do monitora LG. Do tego bezprzewodowa mysz i klawiatura. Klape mimo
    wszystko mialem uchylona bo przycisk power byl pod ekranem.

  • 16. Data: 2014-11-09 16:23:06
    Od: " 666" <...@...6>

    To zależy, niektóre notki mają wybór w BIOSie.

    -----

  • 17. Data: 2014-11-14 14:12:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    2late wrote:

> [...]
    > podlaczony kablem vga do monitora LG. Do tego bezprzewodowa mysz i
    > klawiatura. Klape mimo wszystko mialem uchylona bo przycisk power byl

    To było intelowskie, bo w tym laptopie była grafika na intelu?

  • 18. Data: 2014-11-14 19:49:58
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 14/11/2014 13:12, Poldek wrote:

    > To było intelowskie, bo w tym laptopie była grafika na intelu?

    Tak, Celeron 1.7
    Uruchamia mi sie to prz starcie systemu a nazywa sie 'Intel graphic media
    accelerated driver for mobile'. W trayu po prawo kliku sa opcje o ktorych
    wczesniej wspomnialem.