eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptop i zewn. monitor - problem z rozdzielczością - pilne i bardzo ważne dla autora wątku :-) › Re: Laptop i zewn. monitor - problem z rozdzielczością - pilne i bardzo ważne dla autora wątku :-)
    From: Adamm <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop i zewn. monitor - problem z rozdzielczością - pilne i bardzo
    ważne dla autora wątku :-)
    Date: Sat, 20 Nov 2010 05:24:35 -0800 (PST)

    On 20 Lis, 13:31, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    > Po pierwsze, nie wa ne jak jest to wa ne dla Ciebie, grupowicze
    > odpowiedz , b d nie.
    > Po drugie, grupowicze odpowiadaj , wtedy, gdy im si chce i pilno
    > twojej potrzeby nie ma najmniejszego znaczenia.
    > I odnosz c si do tego, zaznaczenie trybu wa no ci i pilno ci zazwyczaj
    > przynosi odwrotny skutek.
    >
    > Wracaj c do powy szego, nie wiem, po co chcesz co takiego zrobi , ale
    > by mo e lepszym rozwi zaniem by by wirtualny pulpit, gdzie
    > rozdzielczo by aby jak by sobie ustawi , cho by nawet 20000 x 20000
> [...]

    Dzięki za zainteresowanie, z tą ważnością to wiem, że jeżeli ktoś nie
    będzie wiedział to mi i tak nie odpowie, ale w danym momencie było to
    dla mnie bardzo ważne. A na pewno nie mam zamiaru wymuszać, ani
    ponaglać odpowiedzi na kimkolwiek, a jeżeli ktoś uzna, że przy tak
    zaznaczonej ważności posta tym bardziej nie będzie chciał odpowiadać
    to jego sprawa i ja nie mam na to wpływu. Wskazałem tylko, że jest to
    dla mnie bardzo ważna sprawa w danym momencie. Zaznaczam, że u mnie
    osobiście taki tytuł nie przynosi odwrotnego skutku ...

    W każdym razie przechodząc do tematu posta: już uporałem się z
    problemem. Czasami tak jest, że po chwilowej zaćmie i po napisaniu
    posta z prośbą o pomoc, odpowiedz przychodzi sama, a problem leżał po
    prostu po stronie sterowników do karty graficznej, zainstalowałem
    nowsze i pojawiła mi się większa rozdzielczość. Wcześniej jakoś nie
    przypuszczałem, że może to być problem po stronie właśnie sterowników,
    myślałem, że karta albo obsługuje, albo nie dana rozdzielczość, a
    sterowniki ewentualnie poprawią wydajność. Człowiek się uczy cały
    czas :-)

    Jeśli chodzi o powód tego zamieszania, to jest on taki: mam pliki
    wyplotu (plt) formatek np 840x3000mm, a na bazie print screenów z tych
    plików przygotowywuję prezentacje w powerpoint. Powiększam sobie dany
    fragment rysunku na pełny ekran i robię z tego plik jpg. Przynajmniej
    narazie tak to robię, może się okaże w przyszłości, że jest jednak
    lepsze rozwiązanie. Muszę robić to fragmentami, ponieważ tylko tak
    będzie to czytelne. Pożyczyłem monitor full hd, żeby otrzymać większe
    pliki, a tu na samym początku zonk.

    W każdym razie dziękuję za odpowiedź pomimo niefortunnie napisanego
    przez mnie tytułu w wątku.

    Pozdrawiam
    Adam