  • Data: 2010-08-17 19:57:01
    Temat: Re: Laptop do konkretnej czynności.
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > W tej przekątnej jest to rozdzielczość dla biedaków.
    > Przy takiej cenie powinno być 1600x1024 lub przynajmniej
    > 1400x900. No chyba że jesteś z grupy tych co to potrzebują
    > laptopa aby było co wozić między domem a pracą i podpinać
    > pod stojące tam monitory zewnętrzne.

    Pracowałem na laptopie o przekątnej 15,4 (4:3) w rozdzielczości
    1400x1050. IMO jest to maksymalna do zniesienia rozdzielczość. Na HP
    15"(panorama) 6735b mam 1680x1050 i ta rozdzielczość jest zbyt męcząca.

    Jeśli potrzebuję dużej powierzchni ekranu (do pracy), stawiam lapka w
    stację dokującą z podpiętym 24" monitorem w 1920 x 1280.

    --
    pozdrawiam
    Piotr