  • 1. Data: 2009-07-30 07:14:42
    Temat: Laptop do gier i filmow
    Od: "JL" <j...@o...pl>

    Znajomemu wysiadł stacjonarny i nie ma Internetu, dlatego mnie prosił o
    pomoc.
    Kolega sie zawziął i chce kupic laptopa, ktory mialby sluzyc tez do
    gier,obrobki zdjec i filmow.
    Pomóżcie cos wybrac za w miare rozsadna cene!

  • 2. Data: 2009-07-30 07:52:44
    Temat: Re: Laptop do gier i filmow
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    JL wrote:
> [...]
    > gier,obrobki zdjec i filmow.
    > Pomóżcie cos wybrac za w miare rozsadna cene!

    - do jakich gier - tych najnowszych?
    - zdjęć - amatorsko, czy bardziej profesjonalnie?
    - filmy - kolega składa filmy?

    Może się skończyć na jakimś Alienware z 4GB RAM i dyskami w RAID :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-07-30 10:47:33
    Od: "JL" <j...@o...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:4a71514b@news.home.net.pl...

    > - do jakich gier - tych najnowszych?
    --------------
    Tak

    > - zdjęć - amatorsko, czy bardziej profesjonalnie?
    ---------------
    Amatorsko ale z zacięciem

    > - filmy - kolega składa filmy?
    ---------------
    Montaż własnych nagrań.

    JL
    ===============

  • 4. Data: 2009-07-30 13:21:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "JL" <j...@o...pl> wrote in message news:h4rto2$2e4r$1@opal.icpnet.pl...

    > --------------
    > Tak

    No to raczej nie bedzie "w rozsadnej cenie"..

    > ---------------
    > Amatorsko ale z zacięciem

    No to trzeba doliczyc porzadny monitor (jakis IPS) i kalibrator (najlepiej
    tez nie najtanszy dostepny na allegro, bo wiecej zepsuje niz poprawi).
    Laptopowe matryce nadaja sie do obrobki zdjec jak widelec do odkrecenia kola
    w samochodzie..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2009-07-30 16:46:46
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Bez przesady, jesli dogada sie z kims na wysylke z usa jako gift to cena juz
    nie jest taka straszna - na stronie 1800usd.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-07-31 08:37:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

    > Bez przesady, jesli dogada sie z kims na wysylke z usa jako gift to cena
    > juz nie jest taka straszna - na stronie 1800usd.

    Jakis konkretny model? Pytam z ciekawosci, bo wlasnie zamienilem mojego
    3-letniego laptopa (ktory nowy kosztowal prawie tyle) na zestaw desktop +
    netbook do przegladania poczty i youtube na kanapie. W desktopie mam RAID
    (zdjecia mi nie zgina) i dobry monitor IPS, a za roznice w cenie miedzy
    obydwoma moimi zakupami a podanym przez ciebie zostalo mi jeszcze na weekend
    w gorach. ;-)

    Wielkiego laptopa do gier i tak nigdzie nie zabierzesz ze wzgledu na wage i
    czas pracy baterii, dlatego zastanowil bym sie nad taka alternatywa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2009-07-31 21:13:00
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Konkretnie chodzi o Dell Alienware 17x czy jakos tak, co ciekawe w UK
    kosztuje prawie tyle funtow co w USA dolarow. Ja tez wolalbym desktopa + cos
    do czytania poczty ale jak ktos musi grac na laptopie...

    --
    pozdr