  • 11. Data: 2013-09-19 14:49:32
    Temat: Re: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 14:19:42 UTC+2 użytkownik WiesłaW napisał:

    > W twojej sytuacji proponuję standard, czyli Core i3 z trójką
    >
    > z przodu i bez dodatkowej grafiki, 4GB ramu. Trzeba również
    >
    > pamiętać, że procesory energooszczędne są mniej wydajne, jak
    >
    > również o całkiem niezłych systemach oszczędzania energii Intela
    >
    > w przypadku procesorów nie ULV.

    Doczytałem, w proline jest cały, igła. za 1500złociszy. Ale waszym zdaniem ten msi
    jest ok? cr61

  • 12. Data: 2013-09-19 15:53:59
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-09-2013 o 14:49 napisał na pl.comp.pecet:

    > Doczytałem, w proline jest cały, igła. za 1500złociszy. Ale waszym
    > zdaniem ten msi jest ok? cr61

    Na tyle co widać na obrazku plus konfiguracja i cena - nie ma się do
    czego przyczepić. No, może minusem jest brak systemu.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 13. Data: 2013-09-19 15:58:18
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-19 14:09, m...@g...com pisze:

    > A MSI jaki model? Bo ja telefonowałem do serwisu :) dogadałem się z gościem że
    załatwi tego CR61 w wersji Ferrari ;) MSI CR61 0M

    Raczej nie z bieżącej oferty.

    miab

  • 14. Data: 2013-09-19 16:24:23
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 15:53:59 UTC+2 użytkownik WiesłaW napisał:

    > Na tyle co widać na obrazku plus konfiguracja i cena - nie ma się do
    >
    > czego przyczepić. No, może minusem jest brak systemu.

    a jakbyś brał dla siebie?

    MSI CR61 0M-627XPL ja boję się w nim tych plastików, że obudowa pęknie, albo pójdą
    zawiasy... bo na to ludzie narzekali w laptopach MSI

  • 15. Data: 2013-09-19 17:16:13
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-09-2013 o 16:24 napisał na pl.comp.pecet:

    > a jakbyś brał dla siebie?
    > MSI CR61 0M-627XPL ja boję się w nim tych plastików, że obudowa pęknie,
    > albo pójdą zawiasy... bo na to ludzie narzekali w laptopach MSI

    Ja z tym problemu nie mam, ponieważ wychodzę z założenia, że uszkodzić
    może się wszystko, a wiele zależy od nas samych.
    Obawiam się ponadto, że większego wyboru nie ma. O podobnych parametrach
    są jeszcze:
    LENOVO B590 59-383508
    Lenovo G500C 59-377044
    ale zdaje się z gorszą kamerką i plastiki podobne.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 16. Data: 2013-09-19 17:39:15
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 17:16:13 UTC+2 użytkownik WiesłaW napisał:

    > są jeszcze:
    >
    > LENOVO B590 59-383508
    >
    > Lenovo G500C 59-377044
    >
    > ale zdaje się z gorszą kamerką i plastiki podobne.

    Ok, dziękuję Ci za opinię. Znalazłem jeszcze Asusa, intel dual core b980

    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/5942415_techn
    iczne

    i ten ma swietny design:

    http://cenowarka.pl/asus-x550ca-xo090-a993565.html

    tylko 2 wyjkscia usb, skandal!

  • 17. Data: 2013-09-19 18:46:17
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-09-2013 o 17:39 napisał na pl.comp.pecet:

    > Znalazłem jeszcze Asusa, intel dual core b980
> [...]

    ASUS X501A -XX243H
    -Mniej wydajny procesor i grafika.
    -Tylko 2 porty USB (ale jeden 3.0)
    -Brak napędu optycznego ?
    -Kamerka 0,3
    +Posiada Windows 8

    ASUS X550CA-XO090
    -Jeszcze mniej wydajny procesor i grafika
    -słaby akumulator
    -USB jw
    -Kamerka 0,3
    matowy wyświetlacz

    Myślę, że wybór między wydajnością, a wyposażeniem, wyglądem
    itp. należy do Ciebie. W tej cenie kompromis jest nieunikniony :)
    Mogę jeszcze tylko podesłać porównanie tych procesorów:

    http://ark.intel.com/pl/compare/69669,71465,71469

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 18. Data: 2013-09-19 20:30:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Minimum 3 wyjścia USB, w tym jedno USB 3.0!

    Mój ma 4 USB (2x USB2, 2x USB3) i ma ponad 2 lata

    > Wyjście HDMI

    Każdy

    > Oglądam w wolnej TV naziemną w HD na laptopie i zależy mi na 2 wątkach takiego
    > procesora.

    Po co? Akceleracja GPU i po problemie.

  • 19. Data: 2013-09-19 22:06:31
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Ok, dziękuję Ci za opinię. Znalazłem jeszcze Asusa, intel dual core b980
> [...]

    do uzytku 'w drodze' raczej wystarczy a w domu mozna sobie huba podpiac...

    --
    http://db.org.pl/

  • 20. Data: 2013-09-20 11:02:10
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 17:16:13 UTC+2 użytkownik WiesłaW napisał:

    > Lenovo G500C 59-377044

    Tylko kazdy sklep ma inna konfiguracje?

    Jedni podaja, ze ma 2 wyjscia usb 3.0, drudzy ze jedno, i 12 miesiecy gwarancji
    jedynie!