  • 21. Data: 2013-09-20 15:58:45
    Temat: Re: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-09-2013 o 11:02 napisał na pl.comp.pecet:

    > Tylko kazdy sklep ma inna konfiguracje?
    >
    > Jedni podaja, ze ma 2 wyjscia usb 3.0, drudzy ze jedno, i 12 miesiecy
    > gwarancji jedynie!

    A mogę wiedzieć jakież to sklepy mają tego lapka z jednym USB 3.0 i
    12-to miesięczną gwarancję, bo jakoś nie mogę znaleźć.
    Chyba, że mówisz o zakupie na firmę.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 22. Data: 2013-09-20 18:07:52
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 20 września 2013 15:58:45 UTC+2 użytkownik WiesłaW napisał:

    > A mogę wiedzieć jakież to sklepy mają tego lapka z jednym USB 3.0 i
    >
    > 12-to miesięczną gwarancję, bo jakoś nie mogę znaleźć.
    >
    > Chyba, że mówisz o zakupie na firmę.

    Cześć, słuchaj, teraz to już musztarda po obiedzie, dzwoniłei zgłaszałem, więc
    poprawione :) Okazało się jeszcze żę Lenovo nie jest wcale takie dobre i tanie! Przed
    wysyłką zamówienia laptop miał pęknięty zawias... co sam przyznał sprzedawca i
    anulowali mi zamówienie... do tego jeszcze baterie lenovo to szajs... 2200amh to malo
    w porownaniu do msi..4400mah, juz wolem iec blyszczaca matryce ;)

    Kupilem MSI, bo ogladalem ja w komputroniku i jestem przekonany w 100% do niego :)
    zamowilem i czekam na kuriera.

    Pozdrawiam Wiesiu, dziekuje tez za pomoc i zaangazowanie!

  • 23. Data: 2013-09-21 10:55:51
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Okazało się jeszcze żę Lenovo nie jest wcale takie dobre i
    > tanie! Przed wysyłką zamówienia laptop miał pęknięty zawias... co sam przyznał
    > sprzedawca i anulowali mi zamówienie...

    znaczy lenovo jest zle bo ktos zlamal zawias?

    > do tego jeszcze baterie lenovo to
    > szajs... 2200amh to malo w porownaniu do msi..4400mah

    znaczy lenovo jest zle bo mozna laptopy kupic tez z tanszymi
    bateriami o mniejszej pojemnosci?

    > juz wolem iec blyszczaca matryce ;)

    co kto lubi

    > Kupilem MSI, bo ogladalem ja w komputroniku i jestem przekonany w 100% do
    > niego :) zamowilem i czekam na kuriera.

    jw.

    wlasnie sobie kolejny raz uswiadamiam dlaczego nie moglbym pracowac jako
    sprzedawca... ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 24. Data: 2013-09-21 12:11:27
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 21 września 2013 10:55:51 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

    > znaczy lenovo jest zle bo ktos zlamal zawias?

    Na sucho kojarzysz fakty. Masz płytkie rozumowanie, a sam mnie osądzasz o debilną
    opinię. Już tłumaczę.

    Wyobraź sobie, że: mam ograniczony budżet na zakup, a ten sprzęt jest tylko w tym
    sklepie w cenie dla mnie do zaakceptowania. Nie ma sprawnego. Sprzedawca proponuje
    inny. Ja od dłuższego czasu śledzę wyposażenie i ceny. Nie zgodziłem się. Nie
    zaproponował mi sprawnego, może braki w magazynach? Czy polityka sklepu co do
    sprzedawania marki INNEJ.

    Czyli lenovo nie bo:
    brak zaufania do sprzętu pochodzącego ze źródła (gdzie pękają obudowy)
    sprzedawca sam nie wie czy to dobry wybór
    parametry lenovo, serwis są o wiele gorsze od wybranego przeze mnie modelu MSI
    i od wczoraj mam znajomego w serwisie MSI :)

    > znaczy lenovo jest zle bo mozna laptopy kupic tez z tanszymi
    >
    > bateriami o mniejszej pojemnosci?

    Tak, jeśli jest model, który w tej samej cenie ma 2 razy pojemniejszą baterię.
    Przypominam oczywiście, że kierowałem się ekonomicznością w wyborze! Czyli lepsze
    jest dla mnie to, za co płacę tyle samo, a mam lepsze parametry.

    > wlasnie sobie kolejny raz uswiadamiam dlaczego nie moglbym pracowac jako
    >
    > sprzedawca... ;)

    Sugerujesz, że jestem kretynem... Aby być dobrym sprzedawcą trzeba być kimś więcej
    niż SPRZEDAWCą, bo:

    - klient ma różne potrzeby i trzeba to rozumieć i potrafić wykorzystać (psychologia i
    socjomarketing)

    to nie jest kasa Tesco, chociaż tam nie obchodzą Cię opinie idiotów ;)

  • 25. Data: 2013-09-21 13:57:57
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Na sucho kojarzysz fakty. Masz płytkie rozumowanie, a sam mnie osądzasz o
    > debilną opinię. Już tłumaczę.

    czyli wystarczylo napisac ze lenovo jest drozsze niz msi

    ja po wieloletnim kontakcie (co prawda z nieco starszymi modelami)
    uwazam ze lenovo jest o wiele lepszym (chociaz niekoniecznie wydajniejszym)
    wyborem w zadanym budzecie niz msi (oraz toshiby, packard bell, oraz
    wiekszosc hp, dellow, asusow i acerow - tu zdarzaja sie wyjatki)

    ale to tylko moja opinia tylko i wylacznie na podstawie sprzetu z ktorym
    ja sie zetknalem

    --
    http://db.org.pl/

  • 26. Data: 2013-09-21 19:07:37
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    w listopadzie 2012 kupiłem asusa i żywałem go może przez miesiąc
    reszta to serwisy i ciąganie ze sprzedawcami. teraz chcą mi dać nowy,
    taki sam ale obecnie jest już tańszy o 1000zł więc chyba szukają łosia

    nadal chcesz asusa ?

    jeffrey

  • 27. Data: 2013-09-21 23:20:51
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 21 września 2013 13:57:57 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

    > ja po wieloletnim kontakcie (co prawda z nieco starszymi modelami)
    >
    > uwazam ze lenovo jest o wiele lepszym (chociaz niekoniecznie wydajniejszym)
    >
    > wyborem w zadanym budzecie niz msi

    Nie rozumiem dlaczego uważasz, że Lenovo jest o wiele lepszy, wyborem? Tylko dlatego,
    że to były IBM? Zauważ przecież, że nie pisałem jedynie o budżecie, a także o fakcie,
    że dzwoniłem do znajomego z serwisu MSI, który mieści się we Wrocławiu, a który
    zapewnił mnie, że MSI cr61 nie jest awaryjnym sprzętem i w razie czego można dać mu
    znać (serwis Bielany Wrocławskie).

    Poza tym, jakoś jak trzymałem w MM oba laptopy, to z zamkniętymi oczami wybrałbym
    MSI. , bo zaraz będzie że podrasowuję PR MSI :)

  • 28. Data: 2013-09-21 23:24:52
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 21 września 2013 19:07:37 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

    > w listopadzie 2012 kupiłem asusa i żywałem go może przez miesiąc
    >
    > reszta to serwisy

    Trzeba uważać moim zdaniem na każdy model. Prześledzić, o ile nie jest nowy, jego
    historię serwisową, pomacać w MM, poczekać aż ktoś rozbierze, aby sprawdzić, czy
    inżynier taśmolog nie był kretynem - Acer 5520 i mostek BGA.

    > nadal chcesz asusa ?

    Nie, nie chcę. Ja się podniecam czym innym ;) Chyba Ci o Pana Wiesia chodzi?

  • 29. Data: 2013-09-22 12:01:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wyborem w zadanym budzecie niz msi (oraz toshiby, packard bell, oraz
    > wiekszosc hp, dellow, asusow i acerow - tu zdarzaja sie wyjatki)

    Lenovo kiedyś było dobre. Teraz ten sam złom co acer, czy FS.

  • 30. Data: 2013-09-22 12:16:32
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Lenovo kiedyś było dobre. Teraz ten sam złom co acer, czy FS.

    a acer nadal ma pękające zawiasy czy po tylu latach się uporali z
    problemem?