    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Subject: Re: Laptop dla nastolatki
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: p...@g...com
    Date: Fri, 18 Mar 2016 22:51:25 +0100

    Dnia Wed, 16 Mar 2016 04:30:39 +0100, Kamil napisał(a):

    > Ostatnimi czasy jest bardzo zasobożerny.

    Mówisz, że i5 z HD Graphics plus SSD i 8GB ramu sobie nie dadzą rady z
    grzebaniem w internetach?

    > A edukacja... Co by to miało znaczyć?

    Jak dla mnie? Narzędzie do wyszukiwania informacji potrzebnych do zajęć, jak
    również narzędzie do gromadzenia wiedzy ze szkoły. Nie widzę niczego złego w
    robieniu notatek z zajęć z użyciem laptopa, czy używaniem go do odrabiania
    zajęć domowych - choć niejednego przedstawiciela grona gogicznego może to
    zaboleć. Sam pamiętam swoją polonistkę z ogólniaka, która na widok
    wypracowania napisanego na komputerze, wydrukowanego i wpiętego w segregator
    (którego używałem jako notatnik na zajęciach - sorry, targanie 6-7
    80-kartkowych zeszytów uważałem za przejaw ciężkiej głupoty) stwierdziła, że
    chciałaby, bym następnym razem napisał to ręcznie, a potem jej miny na
    pytanie, czy się pani magister wydaje, że ja to nogami pisałem...

    [ Paranoja też jest sposobem na życie. ]
    [ (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]