  • Data: 2016-03-13 03:40:35
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 12:59:29 +0100, Marek napisał(a):

    > A gówno mnie obchodzi, że jesteś na nie. Polska to w 90% kraj katolicki,

    Ale masz jakieś wsparcie? I nie podpieraj się liczbą ochrzczonych, bo zadam
    Ci konkretne pytanie - ilu ochrzczonych zrobiło to z własnej woli, a innych
    rodziciele zatargali, ,,bo wypada" czy ,,co rodzina powie".

    > w którym jest demokracja (sami jej chcieliśmy) więc to większość decyduje,
    > co i gdzie ma być a czego ma nie być, a mniejszość (zalednie 10%) to
    > może sobie jedynie pokwiczeć na tych woich marszach KOD-u.

    Odplumkaj się Suońce od marszów KODu.

    > Jak lewactwo i ateiści będą mieli w Polsce większość (co mam nadzieje
    > NIGDY nie nastąpi), to sobie możecie wprowadzić legalne pedalstwo,
    > gejostwo, lesbijstwo, kazirodztwo i robić burzenie kościołów jak wasz
    > nauczyciel Lenin i Stalin.
    > Póki co tu jest Polska Jagiellonów i żadne wydmuszki polityczne typu
    > Petru, Schetyna i spółka nie będą nam narzucać swoich obyczajów.

    Nie szczekaj tak, bo się spocisz. ,,Lewactwo", ,,ateiści" - ot parę słówek
    kluczy i szczekanie bardziej. Dlaczego tak się episkopat nie chce zgodzić na
    to, by Fundusz Kościelny zlikwidować i w miejsce tego wprowadzić dobrowolny
    odpis przy składaniu PIT? Bardzo jestem ciekaw, jak wtedy prezentowałoby
    się, że Polska to w 90% kraj katolicki. Oj bardzo jestem ciekaw.

    Druga kestia - żaden ze znajomych mi agnostyków, ateistów, buddystów,
    prawosławnych czy paru muzułmanów - nie nawołuje do burzenia kościołów.
    Jeden wierzy w jedno, inny w drugie. Mnie nic do tego. Ale idnoktrynaca mnie
    wpienia. A tym właśnie jest religia w szkołach. Której godzin - tak przy
    okazji - jest więcej niż bilogii, chemii, fizyki, matematyki i historii. No
    ale po co nam wykształcone społeczeństwo - debilami klepiącymi zdrowaśki
    łatwiej sterować.

    Trzecia kwestia - obyczaje narzucane przez PiS Ci pasują? Religia o zamachu
    też?

    [ Kobiety przywiązują się przez względy. (Stendhal) ]