  • 181. Data: 2012-05-31 15:46:56
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-31, o godz. 08:10:51
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Laptopowe klawiatury też są pełnowymiarowe więc nie widzę z tym
    > problemu.

    wiesz - jeszcze nie udało mi się spotkać z klawiaturą w laptopie która
    ma podpórkę pod nadgarstki. Uwierz mi że po ćwierć wieku przed
    monitorem zwracam na to uwagę bo problemy mam. Właśnie dlatego że
    wcześniej to lekceważyłem.

    Duże laptoki - takie ~17 cali - mają niby fajne klawiatury ale nadal
    nie maja układu identycznego z wygodną klawiaturą stacjonarną. O
    ergonomicznej nawet nei ma co wspominać. Dodatkowo w laptopie tej
    wielkości przeszkadza trackpad przez który trzeba wyginać nienaturalnie
    nadgarstki bo się o niego zawadza. Pomijając nawet to że konstruktorzy
    z uporem maniaka umieszczają w takich laptokach trackpad po lewej
    stronie mimo że większość ludzi jest praworęczna...

    Zdrówko

  • 182. Data: 2012-05-31 22:43:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    > Widać nigdy nie miałeś dobrego laptopa w rękach.

    Widać nigdy nie widziałeś arkusza kalkulacyjnego z wypełnionymi więcej niż 4
    komórkami na krzyż.

    JoteR

  • 183. Data: 2012-06-02 00:36:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > A na grupie pytam wylacznie o sprzet - w miare tani, trwaly, z duzym
    > ekranem. Za reszte porad uprzejmie dziekuje.

    albo 1500 albo trwaly

    w tej cenie da sie kupic sporo dobrego sprzetu z drugiej reki, i marketowy
    badziew dzialajacy (przy odrobinie szczescia) do konca gwarancji